Ψηφιακά πιστοποιητικά στον Δήμο Αχαρνών

Από 1η Ιουνίου οι υπηρεσίες του Δημοσίου επανέρχονται στην κανονικότητα – Ποιες οι εξαιρέσεις
27 Μαΐου 2020
Καινοτόμα στέγαστρα λεωφορείων στον Δήμο Νάουσας
27 Μαΐου 2020
Show all

Ψηφιακά πιστοποιητικά στον Δήμο Αχαρνών

Mobile World Congress 3GSM in Barcelona

Τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους προς τους δημότες εκσυγχρονίζει ο Δήμος Αχαρνών. Μέσα από την ιστοσελίδα του πλέον οι δημότες θα μπορούν να αιτούνται την χορήγηση μιας σειράς πιστοποιητικών, τα οποία θα εκδίδονται και θα τα παραλαμβάνουν χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία. Σταδιακά στη σχετική λίστα θα προστίθενται διαρκώς νέα πιστοποιητικά έως την πλήρη ενσωμάτωση όλων των υπηρεσιών του Δήμου στη νέα ψηφιακή εποχή.

Όπως εξηγεί ο Δήμος Αχαρνών, η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή. Μέσα από το σχετικό μπάνερ στην ιστοσελίδα του ο ενδιαφερόμενος δημότης θα οδηγείται στην ειδική φόρμα, όπου θα επιλέγει το πιστοποιητικό που χρειάζεται.

Η είσοδος στο σύστημα πραγματοποιείται με τη χρήση των προσωπικών κωδικών του taxisnet. Ακολούθως θα πρέπει να συμπληρώσει τα απαραίτητα κατά περίπτωση στοιχεία και – εφόσον αυτά είναι πλήρη – η αρμόδια υπηρεσία θα εκδίδει το πιστοποιητικό και θα τον ενημερώσει με email, προκειμένου να το παραλάβει από τη λίστα «Ολοκληρωμένα αιτήματα».

Η όλη διαδικασία είναι σε πλήρη εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και η χρήση των δεδομένων από το Δήμο πραγματοποιείται αποκλειστικά για τη διεκπεραίωση της κάθε αίτησης.

Σε αυτό το πρώτο στάδιο οι δημότες θα μπορούν να υποβάλλουν αίτηση για τα εξής δικαιολογητικά:
Βεβαίωση Τ.Α.Π. (Μη Ηλεκτροδοτούμενα Κτίσματα, Ηλεκτροδοτούμενα Κτίσματα, Οικόπεδα)
Πιστοποιητικό Γέννησης
Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας
Βεβαίωση Δημοτικής Ενημερότητας
Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Γέννησης
Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Γάμου
Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Θανάτου
Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Εκθέσεων

«Η προσπάθειά μας να αλλάξουμε τη φιλοσοφία της λειτουργίας του Δήμου είναι διαρκής και σε αυτό το πλαίσιο θέλουμε να αξιοποιήσουμε όλες τις δυνατότητες που μας δίνουν οι νέες τεχνολογίες προς όφελος των δημοτών μας. Βήμα βήμα ακολουθούμε μια διαδρομή για να μειώσουμε τη γραφειοκρατία και να κάνουμε το δήμο μας πιο φιλικό σε όλους. Κάναμε την αρχή και συνεχίζουμε, γιατί έχουμε πολλά ακόμη πράγματα να κάνουμε», δήλωσε σχετικά ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός.
Από τη δική του πλευρά ο Αντιδήμαρχος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Νίκος Δαμάσκος τόνισε: «Κάνουμε ένα ακόμη βήμα προς τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του Δήμου μας. Χρειάζεται να γίνουν ακόμη και άλλες ενέργειες, αλλά είμαστε σίγουροι πως πολύ σύντομα θα καταφέρουμε να προσφέρουμε στους Δημότες μας ένα σύγχρονο σύστημα εξυπηρέτησης, που θα διευκολύνει την καθημερινότητά του».