Άλλες 13 ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι στη διάθεση των δημοτών της Αθήνας. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση του Δήμου Αθηναίων, η ψηφιακή του πλατφόρμα (https://eservices.cityofathens.gr/) ενισχύεται με 13 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες φτάνοντας τις 27 -σε διάστημα, περίπου, τριών μηνών- και έχοντας εξυπηρετήσει μέσω αυτής, το ίδιο διάστημα, πάνω από 10.000 αιτήσεις πολιτών και επαγγελματιών. Οι νέες υπηρεσίες αφορούν αιτήσεις σχετικά με τον τόπο γέννησης, το άνοιγμα οικογενειακής μερίδας άγαμης μητέρας, τη δήλωση διεύθυνσης κατοικίας για εκλογικούς καταλόγους, τη μεταδημότευση άγαμου ενήλικα στα δημοτολόγια του δήμου, εγγραφή τέκνων στον Δήμο Αθηναίων λόγω αναγνώρισης, διόρθωση ή προσθήκη κύριου ονόματος, εγγραφή στο δημοτολόγιο όσων αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια, καταχώρηση λύσης γάμου ή συμφώνου συμβίωσης, άνοιγμα οικογενειακής μερίδας μετά από απόκτηση τέκνου εντός συμφώνου συμβίωσης, μεταδημότευση διαζευγμένων ή εν χηρεία συζύγων σε δήμο ή κοινότητα εκτός του τόπου καταγωγής τους, μεταδημότευση συζύγων όταν ο ένας είναι δημότης του Δήμου Αθηναίων και μεταδημότευση συζύγων και τέκνων όταν όλα τα μέλη της οικογένειας είναι γραμμένα στον ίδιο δήμο. Για όλα τα παραπάνω, με χρήση των κωδικών taxisnet και με λίγα «κλικ» στον υπολογιστή τους, οι ενδιαφερόμενοι έχουν την δυνατότητα να υποβάλλουν την αίτηση που επιθυμούν και να ενημερωθούν με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ψηφιακού τους αποθετηρίου όταν το αίτημα τους επεξεργαστεί και ολοκληρωθεί από την αρμόδια Διεύθυνση του δήμου. Σε δήλωση του, ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, επισήμανε ότι «μέσα σε ελάχιστο χρόνο καταφέραμε να δημιουργήσουμε νέους τρόπους εξυπηρέτησης των πολιτών, μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας. Εξελισσόμαστε και γινόμαστε πιο αποτελεσματικοί».