Διευρύνεται με νέες υπηρεσίες η εφαρμογή «PIREAPP», η οποία δίνει τη δυνατότητα στους δημότες να επικοινωνούν άμεσα με τον Δήμο Πειραιά, για την επίλυση θεμάτων καθημερινότητας.
Πρόκειται για μία εφαρμογή πολύ απλή, η οποία βρίσκεται στη διάθεση των δημοτών τα τελευταία 4 χρόνια και μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιοσδήποτε διαθέτει κινητό με λειτουργικό σύστημα IOS και Android ή αν δεν είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία, επικοινωνεί με την ανοικτή γραμμή 15510.
Ο χρήστης κατεβάζει την εφαρμογή «PIREAPP» στο κινητό του, πραγματοποιεί εγγραφή και στη συνέχεια εντοπίζει το πρόβλημα, το φωτογραφίζει (εκείνη την ώρα γίνεται αυτόματη αποθήκευση του στίγματος τοποθεσίας) και το στέλνει στον Δήμο, με το αίτημα να προωθείται άμεσα στην αρμόδια υπηρεσία.
Η εφαρμογή έως τώρα περιελάμβανε τις υπηρεσίες πρασίνου, καθαριότητας και οδοποιίας. Πλέον οι δημότες μπορούν να αιτηθούν την επίλυση θεμάτων που αφορούν στις εξής νέες υπηρεσίες:
-θέματα Δημοτικής Αστυνομίας: παράνομη στάθμευση, παράνομοι μικροπωλητές, παράνομη διαφήμιση, κατάληψη κοινόχρηστων χώρων, εγκαταλελειμμένα κτίρια και αδέσποτα ζώα
-θέματα συντήρησης και επισκευής παιδικών χαρών και παιδότοπων
-θέματα του Τμήματος Ηλεκτρολογικού
-θέματα του Τμήματος Προσόδων και Εμπορίου, όπως εγκαταλελειμμένα περίπτερα.
Σημειώνεται, ότι οι υπηρεσίες του Δήμου λαμβάνουν καθημερινά 10 έως 15 αιτήματα, ενώ ο χρόνος ανταπόκρισης των υπηρεσιών είναι πολύ ικανοποιητικός. Ιδιαίτερα στον τομέα της καθαριότητας, αγγίζει το 90%.
Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, η επέκταση της εφαρμογής «PIREAPP» σε νέους τομείς υπηρεσιών του Δήμου, συμβάλλει στην επίλυση περισσότερων προβλημάτων της καθημερινότητας.
«Πρόκειται για ένα εργαλείο αμφίδρομης επικοινωνίας με τους δημότες, οι οποίοι γίνονται συμμέτοχοι στην κοινή προσπάθεια για μία καλύτερη πόλη, ενώ ταυτόχρονα οι υπηρεσίες βελτιώνουν συνεχώς το επίπεδο εξυπηρέτησής τους»,είπε.
Ο κ. Μώραλης ανέφερε τέλος, πως η δημιουργία της εφαρμογής «PIREAPP» πριν τέσσερα χρόνια, ήταν ένα βήμα για το πέρασμα του Δήμου Πειραιά στην ψηφιακή εποχή, σημειώνοντας πως σηματοδότησε μία νέα σχέση του δημότη με τον Δήμο και έναν νέο τρόπο επίλυσης των προβλημάτων.
« Η αύξηση των αναγκών δημιούργησε την ανάγκη της ένταξης νέων υπηρεσιών στην εφαρμογή, οι οποίες είναι στη διάθεση των δημοτών και πρόσθεσε πως στόχος της ενσωμάτωσης των νέων υπηρεσιών είναι να γίνει καλύτερη η καθημερινότητα των δημοτών», τόνισε ο Σύμβουλος του δημάρχου για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση Β. Καραγιάννης.