Στο πιλοτικό πρόγραμμα mykeplive του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης συμμετέχει από την αρχή της πιλοτικής του εφαρμογής το ΚΕΠ Αμπελοκήπων του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης.
Το πρόγραμμα αυτό παρέχει τη δυνατότητα της εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από υπαλλήλους των ΚΕΠ μέσω τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης.
Με την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών δίνεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης ιδιαίτερα σε πολίτες που δεν έχουν εύκολη πρόσβαση σε υπηρεσίες, όπως άτομα με αναπηρίες, Έλληνες του εξωτερικού, αλλά και πολίτες που θέλουν να αποφύγουν τις μετακινήσεις.
Οι διαδικασίες που διεκπεραιώνονται μέσω τηλεδιάσκεψης είναι καθορισμένες και συνήθως δεν απαιτείται η υποβολή δικαιολογητικών.
Στις περιπτώσεις εξυπηρέτησης με τηλεδιάσκεψη περιλαμβάνονται και οι κάτωθι δημοτικές υπηρεσίες:
– Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας
– Δημοτική ενημερότητα
– Παραχώρηση κοινόχρηστου χώρου
– Βεβαίωση σήμανσης
– Αίτηση για κοπή δέντρων σε κοινόχρηστο χώρο
Μόνο για τις δημοτικές υπηρεσίες ο πολίτης επιλέγει για την εξυπηρέτησή του το ΚΕΠ του Δήμου του, εφόσον συμμετέχει στο πρόγραμμα. Στην περίπτωση που ο πολίτης παρουσιάζει αναπηρία δίνεται δυνατότητα εξυπηρέτησης σε ραντεβού μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας. Τέλος, συμπεριλήφθηκε θεματική για υπηρεσίες αδειοδότησης και πληροφόρησης επιχειρήσεων που θα εξυπηρετείται μόνο από τα Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης.
Οι πολίτες μπορούν να αιτηθούν ραντεβού – είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή:
«Πολίτης και καθημερινότητα»- Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών – είτε πληκτρολογώντας τη διεύθυνση myKeplive.gov.gr. χρησιμοποιώντας σε κάθε περίπτωση τους προσωπικούς κωδικούς TAXISnet.
Ακολούθως επιλέγουν θεματικό πεδίο υπηρεσιών και καταχωρούν τα στοιχεία του προσώπου που θα συμμετάσχει στην τηλεδιάσκεψη. Μετά την καταχώρηση του αιτήματος λαμβάνουν ηλεκτρονικό μήνυμα «ενημέρωσης για επερχόμενη κράτηση», στο οποίο περιλαμβάνεται και ο σύνδεσμος για τη συμμετοχή σε τηλεδιάσκεψη με τον υπάλληλο του ΚΕΠ.