Συνάντηση Κουρέτα – Μπέου στη Λάρισα

Συνάντηση συνεργασίας με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Δημήτρη Κουρέτα, παρουσία υπηρεσιακών παραγόντων, πραγματοποίησε σήμερα, στη Λάρισα, ο Δήμαρχος Βόλου, Αχιλλέας Μπέος.

Η συνάντηση διεξήχθη σε θετικό και εποικοδομητικό κλίμα και επικεντρώθηκε:

– στο πρόγραμμα κατασκευής κοινωνικής κατοικίας

– στην πρόοδο της μελέτης για την αντιπλημμυρική θωράκιση του Βόλου

– καθώς και σε σειρά επιπλέον θεμάτων που αφορούν έργα και παρεμβάσεις στην πόλη.