Χαρδαλιάς για τους βανδαλισμούς στο σπίτι του: «Κανένας δεν θα μας τρομοκρατήσει»

Με σκληρή γλώσσα καταδίκασε ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς τα περιστατικά βανδαλισμών που σημειώθηκαν το βράδυ της Δευτέρας έξω από την οικία του, στέλνοντας παράλληλα μήνυμα ότι η Περιφέρεια δεν πρόκειται να υποχωρήσει απέναντι σε πρακτικές εκφοβισμού και απειλών.

Σε on camera δήλωσή του, ο κ. Χαρδαλιάς χαρακτήρισε τα επεισόδια «αθλιότητα», υπογραμμίζοντας ότι η τρομοκράτηση μιας ολόκληρης γειτονιάς αποτελεί προσβολή των θεσμών και του κράτους δικαίου. Παράλληλα, αναφέρθηκε στο ζήτημα των Προσφυγικών της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, επισημαίνοντας ότι πρόκειται για ένα πρόβλημα που δημιουργήθηκε μέσα από δεκαετίες αδράνειας και διαρκούς μετάθεσης ευθυνών.

Ο Περιφερειάρχης υποστήριξε ότι η Περιφέρεια Αττικής είναι ο μοναδικός φορέας που έχει παρουσιάσει δημόσια ένα συγκεκριμένο και εφαρμόσιμο σχέδιο για την αξιοπρεπή στέγαση και φροντίδα των κατοίκων, απορρίπτοντας ταυτόχρονα σενάρια κατεδαφίσεων ή εμπορευματοποίησης του χώρου. Τόνισε επίσης ότι ο δημοκρατικός διάλογος δεν μπορεί να διεξάγεται υπό καθεστώς απειλών, καλώντας την Πολιτεία να εφαρμόσει τον νόμο.

Κλείνοντας, έστειλε σαφές μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση ότι η Περιφέρεια θα συνεχίσει να προωθεί λύσεις και όχι αντιπαραθέσεις, υπογραμμίζοντας πως «κανένας δεν θα μας φοβίσει».

Η δήλωση του Νίκου Χαρδαλιά

«Οι χθεσινοί βανδαλισμοί συνιστούν μια αθλιότητα.

Η τρομοκράτηση μιας ολόκληρης γειτονιάς συνιστά ευθεία προσβολή των θεσμών και του κράτους δικαίου.

Το ζήτημα των Προσφυγικών είναι αποτέλεσμα δεκαετιών αδράνειας και διαρκούς μετάθεσης ευθυνών. Αυτή η ολιγωρία της Πολιτείας επέτρεψε να παγιωθεί μια κατάσταση χωρίς κανόνες, χωρίς προοπτική.

Η Περιφέρεια Αττικής δεν δημιούργησε το πρόβλημα. Αντιθέτως, είμαστε οι μόνοι που καταθέσαμε δημόσια ένα συγκεκριμένο και εφαρμόσιμο σχέδιο για αξιοπρεπή στέγαση και φροντίδα για όλους, χωρίς κατεδαφίσεις, χωρίς εμπορευματοποίηση.

Ο δημοκρατικός διάλογος δεν μπορεί να λειτουργεί υπό το καθεστώς εκβιασμών και απειλών. Η Πολιτεία οφείλει, επιτέλους, να εφαρμόσει τον νόμο.

Όσοι μιλούν για δήθεν κοινά αποδεκτές λύσεις χωρίς να τις κατονομάζουν, δεν υπηρετούν ούτε τους ανθρώπους που ζουν στα Προσφυγικά, ούτε τις γειτονιές μας. Απλώς, λαϊκίζουν.

Ας είναι ξεκάθαρο, κανένας δεν θα μας φοβίσει. Θα συνεχίσουμε να υπηρετούμε τις λύσεις, όχι τις κραυγές, όχι τα συνθήματα».