Λ. Κυρίζογλου: Αδειάζει τους Δήμους η κινητικότητα

ΚΕΔΕ: Συζητήθηκε το νομοσχέδιο για την Πολιτική Προστασία παρουσία του Νίκου Χαρδαλιά
9 Ιανουαρίου 2020
Δυσοίωνες οι προβλέψεις για τα οικονομικά της Αυτοδιοίκησης
9 Ιανουαρίου 2020
Show all

Λ. Κυρίζογλου: Αδειάζει τους Δήμους η κινητικότητα

Από τους 17 υπαλλήλους του Δήμου Αμπελοκήπων Μενεμένης που έχουν κάνει αίτηση να μετακομίσουν σε άλλες υπηρεσίες μέσω του προγράμματος κινητικότητας, μόνο οι δύο θέλουν να μεταταγούν σε άλλους δήμους. Οι υπόλοιποι θέλουν να πάνε σε υπηρεσίες της κεντρικής κυβέρνησης. Την διαπίστωση αυτή έκανε στο Δ.Σ. της ΚΕΔΕ ο Δήμαρχος κ. Λάζαρος Κυρίζογλου ζητώντας να ληφθεί απόφαση παρέμβασης για να αλλάξει ο νόμος.
Ο κ. Κυρίζογλου επεσήμανε ότι το φαινόμενο αυτό δεν διαπιστώνεται μόνο στον δικό του δήμο αλλά και σε άλλους που ήρθε σε επαφή ενώ εντονότατο είναι το πρόβλημα σε μικρούς νησιωτικούς και ορεινούς δήμους.
«Δεν είναι ελκυστικό» το περιβάλλον εργασίας στους δήμους για τους υπαλλήλους διαπίστωσε ο κ. Κυρίζογλου και πρότεινε η ρύθμιση που έγινε πρόσφατα με τους μηχανικούς των Τεχνικών Υπηρεσιών να απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του οργάνου διορισμού, να ισχύσει και για τους υπόλοιπους και ο υπάλληλος να μετακινείται μόνο κατόπιν σύμφωνης γνώσης του φορέα προέλευσης.
Ο κ. Κυρίζογλου κάλεσε και την ΠΟΕ ΟΤΑ να πάρει θέση και εξέφρασε την απορία του πως δεν έχει κινητοποιηθεί μέχρι σήμερα και ανέχεται το καθεστώς να αδειάζουν οι υπηρεσίες των δήμων. «Κατανοώ είπε την διάθεση των συνδικαλιστών να εξυπηρετήσουν τους συναδέλφους τους, αλλά θα πρέπει να μεριμνούν και για την επάρκεια προσωπικού στις υπηρεσίες των δήμων».

Ο κ. Κυρίζογλου έβαλε το θέμα της ισονομίας καθώς όπως είπε δεν μπορεί να χρησιμοποιείται άλλη διάταξη για τους μηχανικούς και άλλη για τους υπόλοιπους υπαλλήλους.
Επίσης τεκμηρίωσε την άποψή επικαλούμενους το άρθρο 102 του Συντάγματος περί αυτοτέλειας των ΟΤΑ.

Εκτός του ότι η διαπίστωση του κ. Κυρίζογου επιβεβαιώνεται και από το ρεπορτάζ του myota.gr το επιβεβαιώνει και η κοινή λογική. Οι θέσεις που έχουν μεγάλο φόρτο και μεγάλες ανάγκες και ανεπάρκεια προσωπικού με το υπάρχον σύστημα κινητικότητας θα αδειάζουν και οι θέσεις που έχουν μικρό φόρτο και μικρές ανάγκες θα είναι οι ελκυστικότερες και περιζήτητες.