Τι σημαίνει Phy-gital?
Ενώ φυσικά (Phy-sical) ο πελάτης βρίσκεται στο εστιατόριο ή στο αυτοκίνητο ή στο σπίτι του, πηγαίνοντας προς το εστιατόριο παραγγέλνει και πληρώνει μέσω της εφαρμογής (di-gital) αποκομίζοντας οφέλη όπως:
Το εστιατόριο ή η καφετέρια λειτουργεί διαδραστικά μαζί του
Ο πελάτης παραγγέλνει αμέσως και εξυπηρετείτε ταχύτερα
Ο πελάτης μπορεί να δει μέσω της εφαρμογής το τραπέζι και τον χώρο που βρίσκεται
Αν έχει μπει στην εφαρμογή μέσω social media θα μπορεί να δει και ποιοι φίλοι του βρίσκονται στο συγκεκριμένο εστιατόριο
Το τελικό σημείο έχει λιγότερο προσωπικό και παραγωγικότερη κουζίνα
Ο πελάτης, θα μπορεί να προσκαλέσει φίλους του μέσω της εφαρμογής ή των social media και να απολαύσει εκτός του φαγητού καφέ και ποτού, ένα ολοκληρωμένο διαδραστικό πρόγραμμα entertainment με έντονα χαρακτηριστικά κοινωνικοποίησης.
Επιπλέον, θα συμμετέχει σε πρόγραμμα ανταμοιβής από το οποίο θα αποκομίζει μοναδικά προνόμια και προσφορές, το οποίο θα συνδέεται και με την αγοραστική του κινητικότητα σε καταστήματα και πρϊόντα.
Σκοπός όλης αυτής της διαδικασίας, είναι η δημιουργία σημαντικών και κερδοφόρων σχέσεων με τους πελάτες μέσα από την συγκέντρωση πολλών και σύνθετων πληροφοριών που θα «χτίζονται» μέσα από την εφαρμογή, την αρχιτεκτονικής της dbase που θα δημιουργείτε και από την ανάλυση αυτών των δεδομένων (big data analytics).
Η εταιρία που χειρίζεται την Phygital platform θα είναι κοντά στις επιχειρήσεις με ειδικούς συνεργάτες στο ρόλο συμβούλου για τεχνικά αλλά και για θέματα marketing ή θέματα data analytics καθημερνώς όλο το 24ωρο με πολλά πακέτα παροχής υπηρεσιών προς επαγγελματίες και πελάτες.
Ένα κενό που υπάρχει στην αγορά, είναι ότι οι εταιρείες FMCG δεν έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα Μερίδια της Αγοράς σε επίπεδο κατηγορίας εστιατορίου αλλά και γεωγραφικής περιοχής.
Τα στοιχεία αυτά θα καταγράφονται αναλυτικά από τη εφαρμογή.
Επιπλέον, από τις παραγγελίες, θα καταγράφονται προτιμήσεις σε brand, είδος φαγητού, συχνότητα αγοράς των προϊόντων κλπ.
Τα στοιχεία θα καταγράφονται σε επίπεδο πελάτη, ανά κατάστημα, ανά περιοχή, ανά προϊόν κλπ.
Εφόσον λοιπόν ο κατάλογος θα είναι και σε επίπεδο Brand (πχ Coca Cola, Pepsi, ΕΨΑ, Λουξ κτλ) θα μπορούμε να αντλήσουμε πολυεπίπεδα στοιχεία με σύνθετες αναλύσεις και να προσφέρουμε πολύτιμες πληροφορίες στα τμήματα πωλήσεων και marketing των εταιρειών.
Πολύ χρήσιμές και ενδιαφέρουσες πληροφορίες θα μπορούν να έχουν και οι επιχειρήσεις ho.re.ka. με δεδομένο ότι θα μπορούν πλέον να βλέπουν τις συνήθειες και τις προτιμήσεις των πελατών τους, τον κύκλο εργασιών (RFM), την ευαισθητοποίηση των πελατών τους με τις μάρκες και το loyalty (CRM).
Επίσης με ειδικά digital tools που διαθέτει η πλατφόρμα θα τους προσφέρεται η δυνατότητα να μελετήσουν την άμεση και μακροπρόθεσμη αξία των σχέσεων με τους πελάτες για να καθορίσουν την απόδοση της επένδυσης και την απόδοση της σχέσης.
Η phygital platform σχεδιάστηκε από ομάδα πολύ έμπειρων στελεχών της αγοράς, με 20ετη εμπειρία στο χώρο των FMCG, του HOREKA και του DIGITAL MARKETING.
Η phygital platform, έχει δυνατότητα ανάπτυξης στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Το project είναι από τα πιο μοντέρνα και ανερχόμενα startups και σίγουρα παρουσιάζει ενδιαφέρον για επενδυτικές συμμετοχές.