H αναμορφωμένη αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων: Στο πλαίσιο αξιολόγησης των προϊσταμένων οργανικών μονάδων έχουν συνταχθεί έντυπα «Επίτευξης Στόχων Προϊσταμένου», «Αποτύπωσης Δεξιοτήτων Προϊσταμένου», «Σφυγμού Ομάδας» και «Ενιαίου Σφυγμού Ομάδας», τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της «Έκθεσης Αξιολόγησης Προϊσταμένου».
Παράλληλα, για την αξιολόγηση των υπαλλήλων όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων έχει προβλεφθεί έντυπο «Αποτύπωσης Δεξιοτήτων Υπαλλήλου» το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της «Έκθεσης Αξιολόγησης Υπαλλήλου».
Επιπλέον, τόσο για τους προϊσταμένους, όσο και για τους υπαλλήλους προβλέπεται, μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης, η συμπλήρωση του εντύπου «Σχεδίου Ανάπτυξης», στο οποίο αποτυπώνονται οι δράσεις τις οποίες οφείλει να ακολουθήσει ο αξιολογούμενος προκειμένου να αναπτύξει και να βελτιώσει τις δεξιότητές του, σύμφωνα με την κρίση του αξιολογητή του και με γνώμονα τον ρόλο του στην ομάδα.
Για την αξιολόγηση των προϊσταμένων οργανικών μονάδων, οι οποίοι υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 5 του ν. 4940/2022 συντάσσονται τα έντυπα «Επίτευξης Στόχων Προϊσταμένου», «Αποτύπωσης Δεξιοτήτων Προϊσταμένου», «Σφυγμού Ομάδας» και «Ενιαίου Σφυγμού Ομάδας», τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της «Έκθεσης Αξιολόγησης Προϊσταμένου».
Για την αξιολόγηση των υπαλλήλων των κατηγοριών/ εκπαιδευτικών βαθμίδων Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ), Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ), Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ), οι οποίοι υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 5 του ν. 4940/2022, συντάσσεται το έντυπο «Αποτύπωσης Δεξιοτήτων Υπαλλήλου» το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της «Έκθεσης Αξιολόγησης Υπαλλήλου».
Για τους προϊσταμένους οργανικών μονάδων αλλά και τους υπαλλήλους των κατηγοριών/εκπαιδευτικών βαθμίδων Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ), Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ), Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ), οι οποίοι υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 5 του ν. 4940/2022 συντάσσεται, με την ολοκλήρωση της αξιολόγησης, το έντυπο «Σχεδίου Ανάπτυξης».
Σύμφωνα με το ΥΠΕΣ, το αναμορφωμένο σύστημα αξιολόγησης εφαρμόζεται, για πρώτη φορά, σε πραγματικό χρόνο και καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους αναφοράς και υλοποιείται σε τρία δυναμικά στάδια.
Τέλος, επίσης για πρώτη φορά, εξειδικεύονται, με βάση τους τομείς Δημόσιας Πολιτικής, τα Θεματικά Πεδία Υψηλής Απόδοσης στα οποία δύναται να κριθεί ως εξαιρετική η απόδοση του αξιολογούμενου υπαλλήλου. Σε αυτή την περίπτωση ο αξιολογητής είναι υποχρεωμένος να καταγράψει στην έκθεση αξιολόγησης υπαλλήλου τα πραγματικά περιστατικά που στοιχειοθετούν αυτό το γεγονός.