Σοβαρά ερωτηματικά για την ασφαλή λειτουργία της πλωτής γέφυρας Λευκάδας

Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου: Πρώτη συνεδρίαση σε ακριτικό νησί
21 Μαΐου 2024
Διεθνές Δικαστήριο για το Δίκαιο της Θάλασσας: Η Συμφωνία του Παρισιού για το Κλίμα δεν επαρκεί για την προστασία των ωκεανών
21 Μαΐου 2024
Show all

Σοβαρά ερωτηματικά για την ασφαλή λειτουργία της πλωτής γέφυρας Λευκάδας

Σοβαρά ερωτηματικά για την ασφαλή λειτουργία της πλωτής γέφυρας Λευκάδας

Πολύ σοβαρά θέματα για την ασφαλή λειτουργία της πλωτής γέφυρας Λευκάδας, εξαιτίας της υποστελέχωσης της συγκεκριμένης υπηρεσίας, θέτει η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας (ΟΣΥΑΠΕ), με έγγραφο της που αποστέλλει στους αρμόδιους κρατικούς φορείς.

Σύμφωνα με την ΟΣΥΑΠΕ οι 3 εναπομείναντες χειριστές μετά το τέλος Ιουνίου και ο 1 βοηθός θα κληθούν να καλύπτουν 21 βάρδιες τη βδομάδα!!! Αυτό πρακτικά σημαίνει σημειώνει η Ομοσπονδία ότι οι περισσότερες βάρδιες θα λειτουργούν με ένα άτομο, όταν απαιτούνται τουλάχιστον 2 (δύο) άτομα ανά βάρδια. Μάλιστα η ΟΣΥΑΠΕ κρούει τον κώδωνα κινδύνου, αναφορικά με την ασφάλεια της λειτουργίας της πλωτής γέφυρας. «Ως Ομοσπονδία αποστέλλουμε το έγγραφο προς κάθε κατεύθυνση, ώστε κανείς να μην πει αύριο ότι δεν ήξερε ή ότι δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε εξέλιξη ή οτιδήποτε τυχόν συμβεί», σημειώνεται χαρακτηριστικά από την ΟΣΥΑΠΕ και καλεί την Περιφερειακή Αρχή Ιονίων Νήσων και το υπουργείο Εσωτερικών, να δώσουν άμεσα απαντήσεις.

Ειδικότερα η ΟΣΥΑΠΕ σημειώνει:
Για άλλη μια φορά το ζήτημα της τραγικής υποστελέχωσης έρχεται στην επιφάνεια με αφορμή τα ζητήματα που θέτουν με το υπηρεσιακό τους σημείωμα οι εργαζόμενοι στην Πλωτή Γέφυρα (Π/Γ) Λευκάδας (Αγία Μαύρα), υπάλληλοι της Δ/νσης Τεχνικών Έργων της Π.Ε. Λευκάδας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, που η σημασία της είναι γνωστή και αυταπόδεικτη, αφού αφορά την σύνδεση και την επικοινωνία του Νομού Λευκάδας με την υπόλοιπη Ελλάδα, εξασφαλίζοντας την διέλευση σκαφών και οχημάτων καθ΄ όλο το εικοσιτετράωρο.

Οι 3 εναπομείναντες χειριστές μετά το τέλος Ιουνίου και ο 1 βοηθός θα κληθούν να καλύπτουν 21 βάρδιες τη βδομάδα, πράγμα που σημαίνει ότι παρά τις φιλότιμες προσπάθειές τους, όχι μόνο δεν μπορεί να εξασφαλιστεί η ασφαλής λειτουργία της Γέφυρας, αφού με εντατικοποίηση και υπερεργασία οι περισσότερες βάρδιες θα λειτουργούν με ένα άτομο, αλλά θα μεγιστοποιούνται ακόμα παραπέρα τα προβλήματα εάν οποιοσδήποτε χειριστής απουσιάσει για λόγους υγείας, «οικογενειακούς» ή κανονικής άδειας.

Η Περιφερειακή Αρχή Ιονίων Νήσων και το υπουργείο Εσωτερικών οφείλουν να απαντήσουν ΑΜΕΣΑ, τι θα κάνουν για να καλυφθούν όλες οι βάρδιες με όλο το απαραίτητο εξειδικευμένο προσωπικό, ώστε να εξασφαλίζεται η ασφαλής, ομαλή, εύρυθμη λειτουργία, ο επαρκής έλεγχος και η αναγκαία συντήρησή της, σημειώνοντας ότι απαιτούνται τουλάχιστον 2 (δύο) άτομα ανά βάρδια (ή 2 χειριστές κλάδου ΤΕ Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού ή τουλάχιστον 1 χειριστής και 1 βοηθός, κλάδου ΔΕ Μηχανολόγων) εκ των οποίων ο χειριστής να εκτελεί κινήσεις στο Θάλαμο Ελέγχου Μηχανής και ο βοηθός να ρυθμίζει την κυκλοφορία οχημάτων και πλωτών μέσων και να ασφαλίζει τους καταπέλτες της Π/Γ.

Για εμάς μία είναι η λύση και αυτό ζητάμε.

Προσλήψεις μόνιμου εξειδικευμένου προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ, αλλά με fast track διαδικασίες.

Ταυτόχρονα δηλώνουμε πως δεν θα ανεχτούμε καμιά εντατικοποίηση στην εργασία των συναδέλφων, γιατί δεν μπορούμε να θέτουμε σε κίνδυνο κανέναν.

Δείτε ακόμη:afto_favicon
Μεγάλο πένθος για τον Γιάννη Σγουρό
Ως Ομοσπονδία αποστέλλουμε το έγγραφο αυτό μαζί με το υπηρεσιακό σημείωμα – υπόμνημα των εργαζομένων προς κάθε κατεύθυνση, ώστε κανείς να μην πει αύριο ότι δεν ήξερε ή ότι δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε εξέλιξη ή οτιδήποτε τυχόν συμβεί.

Πίνακας Αποδεκτών

Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
-κ. Περιφερειάρχη

-Παρατάξεις και μέλη Περιφερειακού Συμβουλίου

Υπουργείο Εσωτερικών
-κα Υπουργό

-Δ/νση Προσωπικού Τ.Α.

Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής
Εισαγγελέα Πρωτοδικών Λευκάδας