Όταν ξεκίνησε τον αγώνα του ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος κατά του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού, πολλοί τον ρωτούσαν “που πάει να μπλέξει”. Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και ο Υπουργός κ. Σκυλλακάκης ήταν πολέμιος του δημάρχου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, ενώ οι περίφημες “κυβερνητικές διαρροές” έλεγαν ότι αν τολμήσει να το τραβήξει ο δήμαρχος, θα κυρηχθεί έκπτωτος.

Έφτασε, μάλιστα , στο σημείο, το Υπουργείο στην επίσημη ιστοσελίδα του να βγάλει ανακοίνωση που έλεγε ότι “οι αποφάσεις των δημοτικών συμβουλίων δεν έχουν καμία θεσμική υπόσταση”.  Για πρώτη φορά ένας Υπουργός είχε προσχωρήσει επίσημα σε θεσμική εκτροπή , με ένα Δελτίο Τύπου, καφενειακού επιπέδου.

Τελικά ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος επιβεβαιώθηκε και δικαιώθηκε από το ΣτΕ, το οποίο έδωσε ένα τεράστιο ράπισμα στον ελλειματικό και αδιάβαστο Υπουργό. Μέγας μάγκας ο Κωνσταντέλλος, που δεν έκανε πίσω…