Από τις εκλογές στο Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλαδος (ΚΕΕΕ), διεφάνη για ακομα μία φορά ότι το “Μαξίμου” έχει χάσει την πάλαι ποτέ ισχυρή δυναμική του. Δύο στις δύο ήττες μετράνε το τελευταίο καιρό. Η αρχή έγινε με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή όπου ο κ. Κούβελος κατέβηκε κόντρα στο εκλεκτό του Μαξίμου κ. Καπράλο. Σε αυτή την εκλογική αναμέτρηση νικητής αναδείχθηκε ο κ. Κούβελος. Το δεύτερο γεγονός συνέβη στις εκλογές του ΚΕΕΕ. Ο κ. Βουτσινάς κατάφερε και κερδισε σαρωτικά τον κ. Μπρατάκο, που ήταν η επιλογή του Μαξίμου. Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση. Και όχι μόνο αυτό. Αλλά δεν λειτούργησαν και οι γραμμές του Μαξίμου στις εκλογές του ΚΕΕΕ με αποτέλεσμα να έχουμε εκπλήξες και στα μέλη που εκλέχτηκαν στη Διοικητική Επιτροπή. Για παράδειγμα, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης Γιάννης Μασούτης πνέει τα μένεα που πήρε μόλις 12 ψήφους και έμεινε εκτός…