


ΓΕΡΑΚΑΣ: “Τρελλάθηκαν” οι δημότες με το κόψιμο δέντρων και το τσιμέντωμα της πλατείας
Σάλος έχει προκληθεί στον Γέρακα, από την απόφαση του δημοτικής αρχής του Χρήστου Αηδόνη να κόψει τα δέντρα από την πλατεία και να τσιμεντοποιήσει την περιοχή. Στο διαδίκτυο και στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης οι κάτοικοι διαμαρτύρονται και πνέοουν τα μένεα κατά του δημάρχου. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη απόφαση ψηφίστηκε στο δημοτικό συμβούλιο , σε δύο λεπτά κατά πλειοψηφία από τη δημοτική αρχή. Το θέμα σηκώθηκε από την αντιπολίτευση προεξάχοντος του επικεφαλής Κωστή Σμέρου και από την κοινωνία των πολιτών και πλέον υπάρχουν πολλές διαμαρτυρίες. Μάλιστα ο οικολογικός σύλλογος Cut it Right που είναι πανελλαδικής εμβέλειας το σήλωσε στα social του με πολλούς δημότες και πολίτες να καταφέρονται στα σχόλια κατά του δημάρχου Χρήστου Αηδόνη και της ανάλγητης δημοτικής αρχής Παλλήνης – Γέρακα.
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ


ΠΑΣΟΚ: Πολιτική «τάπα» Δούκα σε Διαμαντοπούλου...
