


Σε «Χάρις Αλεξίου» μετονομάστηκε το δημοτικό ωδείο Θήβας
Σε «Χάρις Αλεξίου» μετονομάστηκε το δημοτικό ωδείο Θήβας
Σε «Δημοτικό Ωδείο Χάρις Αλεξίου», ονομάστηκε, προς τιμήν της αγαπημένης ερμηνεύτριας το δημοτικό Ωδείο Θήβας, στο πλαίσιο των εοερταστικών εκδηλώσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής.
Αποδίδοντας φόρο τιμής στην σπουδαία εκπρόσωπο του Ελληνικού τραγουδιού, ο δήμος Θπηβας έδωσε το όνομά της στο δημοτικό Ωδείο σε μία εκδήλωση πλαισιωμένη με τραγούδια της Χ. Αλεξίου.
Μάλιστα, ο Δήμαρχος Θηβαίων Γιώργος Αναστασίου, βράβευσε, μπροστά στο κοινό, την Χάρις Αλεξίου με τιμητική πλακέτα.
Εκτος των εκπροσώπων της δημοτικής Αρχής και πλήθους πολιτών, τιμητικό παρών έδωσε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδας κ.κ. Ιερώνυμος, ο π. Νικόδημος Κάστιζας, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας Γιώργος Ντασιώτης, η Αντιπεριφερειάρχης Φανή Παπαθωμά και Βουλευτές της Βοιωτίας.
Ο Δήμαρχος Θηβαίων μεταξύ άλλων σημείωσε στο λόγο του:
«Σας ευχαριστούμε γιατί δεν ξεχάσατε ποτέ τις ρίζες σας. Γιατί με τη στάση ζωής και το έργο σας μας διδάξατε ότι η αληθινή επιτυχία συνοδεύεται από σεμνότητα, αξιοπρέπεια και αυθεντικότητα.
Η πόλη που σας γέννησε σάς υποδέχεται σήμερα με αγάπη και βαθύ σεβασμό.
Εκ μέρους του Δήμου Θηβαίων και όλων των συμπολιτών μας, σας εκφράζουμε την απέραντη ευγνωμοσύνη μας και σας παραδίδουμε, συμβολικά αλλά και ουσιαστικά, ένα κομμάτι της καρδιάς της Θήβας».
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ


Δούκας για Καιρίδη: «Ο εκφασισμός της πολιτικής ζωής σε όλο του το μεγαλείο»
