


Συνεργασία Yπ. Περιβάλλοντος, Περιφέρειας & ΕΥΔΑΠ για την άρδευση του Κωπαϊδικού Πεδίου
Συνεργασία Yπ. Περιβάλλοντος, Περιφέρειας & ΕΥΔΑΠ για την άρδευση του Κωπαϊδικού Πεδίου
Φανερά ικανοποιημένος από τις εξελίξεις στο θέμα της άρδευσης του Κωπαϊδικού Πεδίου εμφανίστηκε σήμερα ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός.
Να θυμίσουμε ότι, λόγω της παρατεταμένης ανομβρίας σε όλη τη χώρα και φυσικά στην περιοχή της Υλίκης, υπήρξαν εξαιρετικά χαμηλές στάθμες στη λίμνη Υλίκη, που καθιστούσαν εξαιρετικά δυσχερή την άρδευση με τις υπάρχουσες πλωτές διατάξεις.
Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας απευθύνθηκε, μέσω του ΥΠΕΝ, στην ΕΥΔΑΠ, η οποία άμεσα:
– μετέφερε στην περιοχή πλωτό αντλιοστάσιο δυναμικότητας 10.500 κ.μ. νερού ανά ώρα.
– κατασκεύασε τις αναγκαίες χερσαίες υποδομές για τη μεταφορά του αντλούμενου νερού στο αρδευτικό δίκτυο.
“Σήμερα, δύο μεγάλα πλωτά αντλιοστάσια, ένα της Περιφέρειας και ένα της ΕΥΔΑΠ, δουλεύουν παράλληλα και τροφοδοτούν τον κάμπο με 18.000 κ.μ. νερού την ώρα, ποτίζοντας έτσι περίπου 150.000 στρέμματα αγροτικής γης. Νωρίτερα, μαζί με τον Υπουργό, Σταύρο Παπασταύρου, τη διοίκηση της ΕΥΔΑΠ, τον βουλευτή, Λ. Κτιστάκι, τους Δημάρχους Ορχομενού και Αλιάρτου – Θεσπιέων, τους αντιπεριφερειάρχες και τους συνεργάτες μας, επιβλέψαμε το έργο, που λειτουργεί κανονικά και αποδίδει ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα, διασφαλίζοντας την ομαλή εξέλιξη της αρδευτικής περιόδου” δήλωσε ο Περιφερειάρχης.
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ


Στο 75,8% η ενεργοποίηση του Π.Ε.Π. «Ήπειρος»
