Βόρεια Κυνουρία: 4,5 εκ. ευρώ για την ανέγερση νέου δημαρχείου

Μετά από άριστη συνεργασία του Δημάρχου Βόρειας Κυνουρίας, Γιώργου Καμπύλη, ο οποίος έγκαιρα έκανε όλα τα απαραίτητα βήματα, του Υπουργού Εσωτερικών, Θοδωρή Λιβάνιου, και του Υφυπουργού Παιδείας και Βουλευτή Αρκαδίας, Κώστα Βλάση, εξασφαλίστηκε η ένταξη στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» του έργου «Μελέτη και κατασκευή κτιρίου για ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας».

Το έργο έχει προϋπολογισμό άνω των 4,5 εκατ. ευρώ και θα αναβαθμίσει σημαντικά τη συνολική λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών.