Βριλήσσια: Ημερίδα Ενημέρωσης “Ρύθμιση οφειλών και παροχής δεύτερης ευκαιρίας”

Καινοτόμες δράσεις του Δήμου Αρταίων για τον Πολιτισμό και τον Τουρισμό
3 Μαρτίου 2021
Προχωράει η ανάπλαση της πλατείας Φατσέα στο Βύρωνα
3 Μαρτίου 2021
Show all

Βριλήσσια: Ημερίδα Ενημέρωσης “Ρύθμιση οφειλών και παροχής δεύτερης ευκαιρίας”

Ημερίδα μέσω τηλεδιάσκεψης προγραμματίζει ο Δήμος Βριλησσίων, την Παρασκευή 12 Μαρτίου 2021 στις 16.00, για την επίσημη ενημέρωση όλων των κατοίκων του Δήμου Βριλήσσιων, των εκπροσώπους τοπικών φορέων, των εργαζόμενων σε ιδιωτικό ή δημόσιο φορέα, των ελεύθερων επαγγελματιών, και όποιου επιθυμεί να ενημερωθεί για τους βασικούς άξονες για τη «Ρύθμιση οφειλών και παροχής δεύτερης ευκαιρίας» σχετικά με:

Τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών νοικοκυριών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που προβλέπει και αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία σε έως 240 δόσεις
Τη διαδικασία πτώχευσης και απαλλαγής οφειλών φυσικών & νομικών προσώπων και παροχής 2ης ευκαιρίας
Τον ρόλο των επιστημονικών κλάδων και των φορέων στην υποστήριξη των οφειλετών
Τη Ρύθμιση Οφειλών
Την παροχή Δεύτερης Ευκαιρίας
Την πρόνοια για τα ευάλωτα νοικοκυριά
Την προστασία της 1ης κατοικίας κ.α.
Θα απαντηθούν σχετικά ερωτήματα από στελέχη (νομικούς και οικονομολόγους) της ΕΓΔΙΧ.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ στο τηλ. 210-6135611, 210-8100224, για να αποσταλεί πρόκληση συμμετοχής μέσω ΖΟΟΜ .

Στην εκδήλωση αυτή θα συμμετέχει ως ομιλητής και ο Ειδικός Γραμματέας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους του Υπουργείου Οικονομικών, ο οποίος θα παρουσιάσει το νέο θεσμικό πλαίσιο.

Η διάρκεια της e-ημερίδας υπολογίζεται στις 2 ώρες .

Επιπλέον, όπως τονίζει, ο Δήμος Βριλησσίων, στο πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης για τη νέα νομοθεσία «Ρύθμιση Οφειλών και Παροχή Δεύτερης Ευκαιρίας» και με δεδομένο ότι ο Δήμος εδώ και 4 χρόνια βρίσκεται στο δίκτυο των 50 ΚΕΥΔ/ΓΕΥΔ (http://www.keyd.gov.gr/#keyd) – δομή την οποία φιλοξενεί στις υποδομές του, μέσω της λειτουργίας γραφείου ενημέρωσης και συμβουλευτικής εκ μέρους της ΕΓΔΙΧ στον ΟΚΠΑΔΒ – εξυπηρετούνται καθημερινά πολίτες και επιχειρήσεις. Σκοπός η ενημέρωση αυτών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους στην προσπάθειά τους να εξυπηρετήσουν τα χρέη τους προς το Δημόσιο, τις Τράπεζες, τους διαχειριστές δανείων (funds – servicers) και τους λοιπούς ιδιώτες.