Κιλκίς: Με JCB, σάρωθρο και λεωφορείο για ΑμεΑ ενισχύεται ο δημοτικός στόλος οχημάτων

Εργασίες αναβάθμισης και επέκτασης των Σταθμών Μέτρησης Αερίων Ρύπων στο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης
8 Απριλίου 2022
Ο Δήμος Ορεστιάδας συμμετέχει στο πρόγραμμα «Νταντάδες της Γειτονιάς»
8 Απριλίου 2022
Show all

Κιλκίς: Με JCB, σάρωθρο και λεωφορείο για ΑμεΑ ενισχύεται ο δημοτικός στόλος οχημάτων

Συνεχίζεται τμηματικά η παράδοση των νέων μηχανημάτων έργου και υπηρεσιακών οχημάτων στο Δήμο Κιλκίς από το πρόγραμμα ‘’Φιλόδημος ΙΙ’’.

Όπως ενημερώνει ο Δήμος, στο αμαξοστάσιό του, μαζί με τα έντεκα υπηρεσιακά οχήματα που πήραν ‘’θέση μάχης’’, φιλοξενούνται ένας φορτοεκσκαφέας (JCB) ένα αναρροφητικό σάρωθρο και ένα λεωφορείο για ΑμεΑ το οποίο και θα χρησιμοποιηθεί από τις υπηρεσίες κοινωνικής πολιτικής.

Τα καινούρια μηχανήματα έργου που αναβαθμίζουν αισθητά το στόλο οχημάτων του Δήμου αλλά και την επιχειρησιακή δυνατότητα των εργαζομένων επιθεώρησε ο Δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Κυριακίδης μαζί με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Αλέξανδρο Σημαιοφορίδη, και υπηρεσιακούς παράγοντες και είχαν μια πρώτη συζήτηση για τον προγραμματισμό των αναγκών σε αγροτικές και τεχνικές εργασίες και στην καθαριότητα.

Ως προς τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά:

– ο καινούριος φορτοεκσκαφέας φέρει εργοστασιακά τοποθετημένη ανεξάρτητη υδραυλική εγκατάσταση για άμεση λειτουργία εξαρτημάτων (υδραυλική βραχόσφυρα, αρίδα διάνοιξης οπών, καταστροφέα κλαδιών, δονητική πλάκα, αποξέστη ασφάλτου (φρέζα), δίσκο κοπής ασφάλτου κλπ). Το σύστημα φόρτωσης είναι εξοπλισμένο με υδρομηχανικό σύστημα, με μηχανισμό αυτόματης επαναφοράς του κάδου σε θέση εκσκαφής μετά την ανατροπή καθώς και με σύστημα πλεύσης.

-το σάρωθρο, σύγχρονης επίσης σχεδίασης, για να ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις και τις ιδιομορφίες που παρουσιάζει η σάρωση δημοτικών οδών, με ιδιαίτερη κυκλοφοριακή φόρτιση και μεγάλο όγκο απορριμμάτων σε στενούς χώρους όπως πεζόδρομους, πλατείες, στενούς δρόμους, διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό τετραδιεύθυνση για τη σάρωση, κάμερες επόπτευσης, φωτισμό τύπου Led, σύστημα ελέγχου και βλαβών.

– το λεωφορείο για τα ΑμεΑ έχει την δυνατότητα μεταφοράς έξι καθήμενων, ενός συνοδού, ενός οδηγού και δύο ατόμων ΑμεΑ με τα αμαξίδιά τους. Διαθέτει μηχανισμό ανόδου – καθόδου των αμαξιδίων, αυτόματης λειτουργίας, με την απαιτούμενη ρύθμιση ανύψωσης.