Νέες ψηφιακές υπηρεσίες ενεργοποιεί μέχρι τέλος Ιανουαρίου η περιφέρεια Αττικής

Κατερίνη: Εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο το ΣΔΑΕΚ του Δήμου
29 Δεκεμβρίου 2020
Μελέτη για την αντιμετώπιση φαινομένων κατολίσθησης στην Ύδρα, χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Αττικής
29 Δεκεμβρίου 2020
Show all

Νέες ψηφιακές υπηρεσίες ενεργοποιεί μέχρι τέλος Ιανουαρίου η περιφέρεια Αττικής

Άλλες 49 ψηφιακές υπηρεσίες θα ενεργοποιήσει η περιφέρεια Αττικής, μέχρι το τέλος Ιανουαρίου, στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών της.

Ήδη λειτουργούν ψηφιακά 171 υπηρεσίες ενώ με την ενεργοποίηση των 49 νέων υπηρεσιών, το σύνολο των παρεχόμενων ψηφιακών υπηρεσιών ανεβαίνει στις 220.

Οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες βρίσκονται στο τελικό στάδιο επεξεργασίας από τις αρμόδιες Γενικές Διευθύνσεις και της Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης και θα ενεργοποιηθούν σταδιακά στον «ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ» – https://pattikis.gr/, μέχρι το τέλος Ιανουαρίου 2021.

Πιο συγκεκριμένα, θα ενεργοποιηθούν:

-23 νέες Ψηφιακές υπηρεσίες της Διεύθυνσης Αθλητισμού και Πολιτισμού (σύλλογοι – σωματεία)

-22 νέες Ψηφιακές υπηρεσίες της Διεύθυνσης Υγείας (κλινικές)

-3 νέες Ψηφιακές υπηρεσίες της Διεύθυνσης Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας, Κτηνιατρικής και Αλιείας

-1 νέα Ψηφιακή υπηρεσία της Διεύθυνσης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού

Σε δηλώσεις του ο κ. Πατούλης επισήμανε ότι η Περιφέρεια συνεχίζει τον εμπλουτισμό του ψηφιακού οπλοστασίου της, με στόχο να περάσει σε μία νέα ψηφιακή εποχή με τον πολίτη στην πρώτη γραμμή και στόχο την καλύτερη εξυπηρέτησή του. «Με σταθερά βήματα, προχωράμε στην υλοποίηση του στόχου μας να παρέχεται η δυνατότητα στους πολίτες να υποβάλλουν και να παραλαμβάνουν ψηφιακά τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά που ζητούν από τις Υπηρεσίες της Περιφέρειας. Προτεραιότητα μας είναι να εναρμονιστεί άμεσα το υφιστάμενο σύστημα εξυπηρέτησης με την εθνική ψηφιακή στρατηγική, με στόχο να επιτευχθούν σύντομα μικρές αλλά ουσιαστικές νίκες κατά της Γραφειοκρατίας».

Η αντιπεριφερειάρχης Μ. Κουρή δήλωσε σχετικά ότι η Περιφέρεια έχει βάλει ψηλά τον πήχη και «με αποφασιστικά βήματα προχωρά το ταχύτερο δυνατό στην μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, με στόχο την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών».