Νέος τρόπος εξυπηρέτησης πολιτών στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της ΠΕ Ροδόπης

520.000 ευρώ από το ΕΠ «Αττική 2014-20» για δράσεις προστασίας και ανάδειξης προστατευόμενων περιοχών
10 Φεβρουαρίου 2021
Μονιμοποίηση συμβασιούχων – «παρατασιούχων» Δήμου με απόφαση Δικαστηρίου ΕΕ
11 Φεβρουαρίου 2021
Show all

Νέος τρόπος εξυπηρέτησης πολιτών στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της ΠΕ Ροδόπης

Στόχος είναι να μπει τέλος στην αναμονή σε «ουρές» έτσι ώστε οι πολίτες να κερδίζουν χρόνο.
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, συνεχίζοντας την προσπάθεια εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών της, εγκαινιάζει ένα νέο τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών μέσω ηλεκτρονικής ψηφιακής πλατφόρμας που θα εξυπηρετεί τα ραντεβού των ενδιαφερομένων στη Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών της ΠΕ Ροδόπης.

Στόχος είναι να μπει τέλος στην αναμονή σε «ουρές» έτσι ώστε οι πολίτες να κερδίζουν χρόνο, ενώ ταυτόχρονα να αποφεύγεται ο συνωστισμός τόσο γι’ αυτούς όσο και για τους εργαζόμενους στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο της πανδημίας του Covid-19.

Ξεκινώντας πιλοτικά, από 15 Φεβρουαρίου 2021, οι πολίτες που επιθυμούν να προσέλθουν στην Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης για να διεκπεραιώσουν τις υποθέσεις τους, θα μπορούν εύκολα και γρήγορα κάνοντας χρήση του link https://booking.open1.eu/pamth-rodopi, ή εναλλακτικά από την ιστοσελίδα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης να επιλέγουν την ημερομηνία και ώρα προσέλευσής τους και να ενημερώνονται για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχουν μαζί τους.

Για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ηλεκτρονικά, θα υπάρχει παράλληλα η δυνατότητα να κλείνουν τα ραντεβού τους με την Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών ΠΕ Ροδόπης καλώντας στα αντίστοιχα τηλέφωνα:

Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών ΠΕ Ροδόπης

Τμήμα Αδειών Οδήγησης: 2531353949
Tμήμα Αδειών Κυκλοφορίας: 2531353926, 2531353919
Τεχνικό Τμήμα : 2531353969, 2531353921
Tμήμα ΚΤΕΟ : 2531354300
Και στο e-mail: dmerodop@pamth.gov.gr.

Τηρώντας τα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορονοϊού γίνεται σαφές ότι οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν μόνο με ραντεβού μέσω της χρήσης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ή με τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία στα αρμόδια τμήματα.