ΣΠΥΡΟΣ ΘΥΜΗΣ: Ο ειδικός του τουρισμού, υποψήφιος στην Κέρκυρα

Στόχος μας η “Πράσινη Αττική” τα επόμενα πέντε χρόνια
5 Οκτωβρίου 2023
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΡΑΣΙΑ: Το δυνατό χαρτί του Καραπάνου στο Μεσολόγγι
5 Οκτωβρίου 2023
Show all

ΣΠΥΡΟΣ ΘΥΜΗΣ: Ο ειδικός του τουρισμού, υποψήφιος στην Κέρκυρα

Τη βαθιά πεποίθησή του ότι η πολυσχιδής στρατηγική της τουριστικής προβολής του κάθε προορισμού τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά δεν είναι «ενός ανδρός αρχή» αλλά επιτάσσει την οργανωμένη και συντονισμένη ενέργειας δράσεων πολλών τονίζει ο κ. Σπύρος Θύμης οποίος για περισσότερα από 25 συναπτά έτη ασχολείται με τον τουρισμό στην Κέρκυρα και από το 1999 ήταν υπεύθυνος τουριστικής προβολής για το νησί των Φαιάκων. Επιδιώκοντας να καταστήσει σαφή την πεποίθησή του επισημαίνει ότι το έργο της τουριστικής προβολής του εκάστοτε προορισμού «είναι σαν μια ορχήστρα που για την εκτέλεση του έργου, του τραγουδιού, δεν θα πρέπει να απουσιάζει κανείς».

Ασκώντας καθήκοντα διευθυντή στην Εταιρία Τουρισμού Ιονίων Νήσων (ΕΤΙΝ Α.Ε.) από την εκκίνηση της δράσης του τουριστικού φορέα (2002) και για 13 χρόνια αδιάλειπτα, επισημάνει τους σημαντικότερους σταθμούς αυτής της αδιάκοπης και συνεχούς προσπάθειας για την προβολή και την ανάδειξη των Ιονίων Νήσων στη διεθνή τουριστική- ταξιδιωτική αγορά. Μια εξακολουθητική προσπάθεια που ξεδιπλώθηκε, όπως μόλις προαναφέρθηκε, για μεγάλο χρονικό διάστημα κατά το οποίο άλλαξαν 8 Περιφερειάρχες στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.

Ταυτόχρονα, ο κ. Θύμης που φέρει την ευθύνη για την υλοποίηση των εκθέσεων του Επιμελητηρίου της Κέρκυρας και του Δήμου της Κεντρικής Κέρκυρας, τονίζει ποια ήταν η πιο εύκολη προσέγγιση ξένης αγοράς από την στόχευαν να προσελκύσουν τουρίστες στα Ιόνια Νησιά- αποκαλύπτοντας τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται από τη συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις για το άνοιγμα ξένων αγορών- και αντιθέτως η πιο δύσκολη.

Χωρίς φειδώ λόγων αναφέρει συγκεκριμένα ποιες πρωτοβουλίες στους τομείς της διαφήμισης, της προβολής, των δημοσίων σχέσεων των Ιονίων Νήσων που θα έπρεπε να μετουσιωθούν σε πράξη, τελικά δεν υλοποιήθηκαν και αναδεικνύει τις ξένες αγορές στις οποίες θα πρέπει να στραφεί το ενδιαφέρον της Περιφέρειας, της Ελλάδας.

Πέραν τούτων αναλύει τους δύο άξονες στους οποίου θα πρέπει να βασίζεται η στρατηγική προβολής και προώθησης των Ιονίων Νήσων κατά την τρέχουσα δυσχερή φάση της πανδημίας του COVID-19. Χωρίς να κρύβει τον προβληματισμό του αναφέρει ότι δεν έχει καταστρωθεί ένα πλάνο, ένα σχέδιο για την τουριστική προβολή των Ιονίων Νήσων στις ξένες αγορές». Αντιθέτως και όπως σημειώνει ο ίδιος «θα έπρεπε ήδη να έχουμε κάνει πρόταση στους tour operators και στις αεροπορικές εταιρίες ώστε η Ελλάδα και οι προορισμοί μας να είμαστε οι πρώτοι παγκοσμίως που θα εφαρμόσουν από φέτος το εκπονούμενο μοντέλο της τουριστικής τους στρατηγικής».

Περισσότερα διαβάστε εδώ: