Χρηματοδότηση των δήμων ύψους 43,4 εκ. ευρώ για εκσυγχρονισμό των ΚΕΠ

“Πράσινες” αλήθειες για τη διαχείριση των απορριμμάτων στην Αττική
11 Νοεμβρίου 2022
Π. Φάληρο: Με παρέμβαση δημάρχου η ένταξη στα Κ.Δ.Α.Π. των παιδιών με πλήρη φάκελο, που δεν έλαβαν voucher
11 Νοεμβρίου 2022
Show all

Χρηματοδότηση των δήμων ύψους 43,4 εκ. ευρώ για εκσυγχρονισμό των ΚΕΠ

Στην υλοποίηση του έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» που αφορά τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών όλης της χώρας προχωρά το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Πρόκειται έργο που έχει ενταχθεί στο Σχέδιο «Ελλάδα 2.0» και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Με τον τρόπο αυτό, τα ΚΕΠ θα προσφέρουν ακόμα περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες όχι μόνο προς τους πολίτες, αλλά και προς τις επιχειρήσεις, υποστηρίζοντας έμπρακτα την ανάπτυξη της χώρας.

Συγκεκριμένα, πρόσφατα ολοκληρώθηκε το πρώτο στάδιο του έργου με την υποβολή σύμφωνης γνώμης των Οικονομικών Επιτροπών των δήμων προκειμένου να ενταχθούν στο έργο «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ». Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την πλήρη ανακαίνιση των ΚΕΠ βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών αλλά και την αναβάθμιση – αντικατάσταση του υλικοτεχνικού του εξοπλισμού. Ειδικότερα, οι δήμοι θα λάβουν χρηματοδότηση για τις εξής ενέργειες:

Την ανακαίνιση των υπαρχόντων ΚΕΠ με ενιαία εταιρική εικόνα (νέο λογότυπο, χρωματισμοί, παρεμβάσεις για την προσβασιμότητα ΑμεΑ, κλπ)
Την προμήθεια για αναβάθμιση/αντικατάσταση ηλεκτρονικών υπολογιστών
Την προμήθεια για αναβάθμιση/αντικατάσταση εκτυπωτών
Την προμήθεια tablet που θα χρησιμοποιηθούν από τους εργαζόμενους στα ΚΕΠ
Την προμήθεια tablet για την αξιολόγηση των υπηρεσιών των ΚΕΠ από τους πολίτες
Την προμήθεια συστήματος ηλεκτρονικής προτεραιότητας εξυπηρετούμενων (στα μεγαλύτερα σε επισκεψιμότητα ΚΕΠ)
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι 43.423.335,04 € εκ των οποίων άμεσα το 30% θα καταβληθεί στους δικαιούχους δήμους ως προκαταβολή και το υπόλοιπο ποσό ανάλογα με την πρόοδο των εργασιών.

Να σημειωθεί ότι τα ΚΕΠ σήμερα μπορούν να διεκπεραιώσουν 1.057 διαδικασίες της Δημόσιας Διοίκησης. Επιπλέον, χάρη στην ψηφιακή αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό τους, παρέχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης τόσο με φυσική παρουσία, όσο και με βιντεοκλήση, ενώ επιπλέον λαμβάνουν και ψηφιακές αιτήσεις μέσω του gov.gr.