Αυτογκόλ ολκής έβαλε ο Παύλος Γερουλάνος, με τις δηλώσεις που έκανε για την διοικηση του Χάρη Δούκα, στο Δήμο Αθηναίων. Όχι μόνο, γιατί έκανε τις δηλώσεις αυτές την ημέρα των γενεθλίων του ΠΑΣΟΚ, που υποτίθεται σηματοδοτεί την συσπείρωση και τους κοινούς αγώνες. Αλλά κυρίως, γιατί με αυτή την πολιτκή του, απρέπεια έβγαλε , εμπάθεια και κόμπλεξ για τον Χάρη Δούκα. Μέχρι κάποιο σημείο είναι κατανοητό, αφού ο Χάρης Δούκας με την πρώτη του φορά και όντας άγνωστος τότε στο ευρύ κοινό, κατάφερε να κερδίσει, το Δήμο Αθηναίων,  κάτι που ο Παύλος Γερουλάνος, έχει ως πολιτικό απωθημένο. Αλλά να αποβάλει την περίφημη αστική του συμπεριφορά, στις 3 του Σεπτέμβρη, δεν το περίμενε κανείς. Μαθαίνουμε, ότι έγινε αντικείμενο αρνητικών σχολίων σε όλες τις εκδηλώσεις του ΠΑΣΟΚ, για αυτή την συμπεριφορά του. Ακόμα και πρώην υποστηρικτές του, πλέον του καταλογίζουν διχαστικό λόγο, που προκαλεί εσωστρέφεια. Τι να κάνει και ο πρόεδρος Νίκος Ανδρουλάκης, επέλεξε την … αφωνία, για να μην ρίξει περισσότερο λάδι στη φωτιά, μέρα που ήταν. Αλλά έτσι, πως θα την πάρετε την πόλη σύντροφοι; Με αυτά τα μυαλά σας έχουν για πλάκα οι δεξιοί…