Απογοητευτικά τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο ΕΔΣΝΑ για την ανακύκλωση στην Αττική: Ανέρχεται μόλις στο 6,2% 

 

Τουλάχιστον προβληματική είναι η κατάσταση της ανακύκλωσης στην Αττική σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο ΕΔΣΝΑ (Ειδικός Διαβαθμιδικός Σύνδεσμος Νομού Αττικής), καθώς ανήλθε μόλις στο 6,2% το 2024, ενώ ήταν:

7% το 2023,

7,3% το 2022

7,5% το 2021

6,2% το 2020

7,6% το 2019

Και ο στόχος είναι να ανακυκλώνουμε το 50% το 2030.

Θυμίζουμε ότι στην Αττική παράγεται το 45% των αστικών αποβλήτων της χώρας.

Μόλις 5 από τους 66 δήμους βρίσκονται σε επίπεδα ανακύκλωσης άνω του 10% με πρώτον τον Δήμο Π. Φαλήρου στο 14,9% δεύτερο τον δήμο Χαλανδρίου με 12,2%, τρίτο το Δήμο Μοσχάτου – Ταύρου με 11.1% και οι υπόλοιποι να βρίσκονται στην περιοχή του 10% ή πιο κάτω.

Στην Αττική πάντως μπαίνει πολύ έντονα το πρόβλημα του κορεσμού του ΧΥΤΑ της Φυλής καθώς η ταφή όπως είπαμε ανέρχεται στο 1.810.223 το 2024 με:

1.750.072 το 2023

1.748.534 το 2022

1.786.323 το 2021

1.775.343 το 2020

1.742.510 το 2019

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, από το σύνολο του νομού Αττικής, ξεχωρίζει όπως είναι αναμενόμενο ο δήμος Αθηναίων, έχοντας στείλει για ταφή στο ΧΥΤΑ 351.480.956 τόνους. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο δήμος Πειραιά με συνολικά 77.935.460 τόνους, ενώ την τριάδα των «πρωταθλητών» στα απόβλητα συμπληρώνει ο δήμος Περιστερίου με 63.062.547 τόνους.

Κατεβάστε εδώ τα στατιστικά στοιχεία.