


Δήμος Αθηναίων: Επιχείρηση «σκούπα» για παράνομα τραπεζοκαθίσματα και παραβάσεις στάθμευσης στο Κολωνάκι
Δήμος Αθηναίων: Επιχείρηση «σκούπα» για παράνομα τραπεζοκαθίσματα και παραβάσεις στάθμευσης στο Κολωνάκι
Μεγάλης κλίμακας επιχείρηση για την αντιμετώπιση της αυθαίρετης τοποθέτησης τραπεζοκαθισμάτων πραγματοποίησε ο Δήμος Αθηναίων, με στόχο την αποκατάσταση του δημόσιου χώρου, τη διασφάλιση της πλήρους προσβασιμότητας σε πεζοδρόμια και πεζόδρομους, καθώς και την ενίσχυση της ασφάλειας των πολιτών. Κλιμάκια της Διεύθυνσης Δημοτικής Αστυνομίας προχώρησαν σε ελέγχους σε Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος στο κέντρο της Αθήνας και στο Κολωνάκι, στις 16 Ιουλίου. Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης, διαπιστώθηκαν και 85 παραβάσεις σχετικές με τη στάθμευση.
Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, τόνισε: «Η κατάσταση με τα παράνομα τραπεζοκαθίσματα έχει φθάσει στο απροχώρητο. Δεν μπορούμε να μιλάμε για βιώσιμη πόλη όταν οι πεζοί στριμώχνονται ανάμεσα σε τραπέζια και καρέκλες που “πνίγουν” πλατείες και πεζοδρόμια. Όσοι νομίζουν ότι θα συνεχίσουν να παρανομούν χωρίς συνέπειες, κάνουν μεγάλο λάθος. Η αυθαιρεσία τελειώνει εδώ».
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ


Βόρεια Κυνουρία: 4,5 εκ. ευρώ για την ανέγερση νέου δημαρχείου
