


ΕΔΣΝΑ: Ενάμιση χρόνο λειτουργίας και δεν έχει γίνει ούτε ένα Δ.Σ.
Είναι δυνατόν , η αυτοδιοίκηση να πάει στα τακτικά της συνέδρια μετά το καλοκαίρι και να μην έχουν συνεδριάσει τα Δ.Σ. των ΦΟΣΔΑ και του ΕΔΣΝΑ ; Κι ενώ ένα από τα βασικά θέματα που θα συζητηθούν στα συνέδρια της ΚΕΔΕ και της ΕΝΠΕ, θα είναι η διαχείριση απορριμμάτων, τα εργοστάσια καύσης και η Ανακύκλωση; Μας προκαλεί επίσης απορία, γιατί δεν έχει συνεδριάσει ούτε μία φορά το Δ.Σ. του ΕΔΣΝΑ , εδώ και ενάμιση χρόνο που συστήθηκε. Τί θέλουν να κρύψουν, άραγε, και δεν συγκαλούν το Διοικητικό Συμβούλιο του φορέα; Είναι δυνατόν να λειτουργούν ενάμιση χρόνο, μόνο με αποφάσεις της Εκτελεστικής Επιτροπής και να μην ενημερώνουν το Διοικητικό Συμβούλιο; Εμείς οι αδαείς ερωτήματα βάζουμε. Σίγουρα το Διοικητήριο (που λέει και η ταμπέλα) της Περιφέρειας Αττικής, κάτι παραπάνω θα ξέρει …
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ


ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ: Μπατζανάκια, κουμπάροι, κολλητοί...
