Σε ένα καφενείο μεγάλης επαρχιακής πόλης βρέθηκα τις προάλλες να πιω το καφεδάκι μου. Και στην τηλεόραση, είχαν καλεσμένο τον Παύλο Γερουλάνο. Δίπλα μου, σε άλλη παρέα δυο γεροντάκια, πολιτικοποιημένοι παλαιοπασόκοι, υμνητές του Ανδρέα Παπανδρέου. Σας μεταφέρω την συνομιλία μας, γιατί έχει την σημασία της:

  • Πως τον βλέπετε τον Παύλο; , τους ρωτάω
  •  Τόσην ώρα μιλάει και για την Μπατζελή δεν λέει κουβέντα. Αν δεν έχει τα κότσια να αγωνιστεί για την εσωτερική δημοκρατία του κόμματος , πως θα αγωνιστεί κόντρα στον Μητσοτάκη; Είναι λίγος αγόρι μου…,  μου απάντησαν.