Φοβερή η ατάκα του δημάρχου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης και Α’ Αντιπρέδρου της ΚΕΔΕ, Γρηγόρη Κωνσταντέλλου, στην συνάντηση της ΠΕΔΑ με τον Μανώλη Γραφάκο για τα εργοστάσια καύσης.

“Φέρατε μία ΣΜΠΕ 378 σελίδων μέσα στον Αύγουστο. Τι περιμένατε ; Να πάρουμε την ΣΜΠΕ και να την διαβάζουμε στις σεσλονγκ και τις παραλίες; ” είπε χαρακηριστικά.

Ο δε Γραφάκος, κοκκίνησε, κατέβασε το κεφάλι και δεν απάντησε. Τι να πει άλλωστε; Όλοι οι δήμαρχοι ήταν έξαλλοι με τη μεθόδευση αυτή…