Μονάδα αφαλάτωσης στη Μονεμβασιά από την Περιφέρεια Πελοποννήσου

Την εγκατάσταση μονάδας επεξεργασίας νερού στη Μονεμβασιά δρομολογεί η Περιφέρεια Πελοποννήσου, με στόχο την ενίσχυση της επάρκειας και της ποιότητας του πόσιμου νερού στην περιοχή. Η νέα μονάδα αφαλάτωσης, η οποία θα εξυπηρετεί την κοινότητα της Μονεμβασιάς, αποτελεί κρίσιμη υποδομή, ειδικά λόγω της τουριστικής σημασίας του οικισμού.

Η επένδυση ανέρχεται στα 223.200 ευρώ, ενώ πρόσφατα υπογράφηκε η σχετική σύμβαση για την προμήθεια και εγκατάσταση του εξοπλισμού.

Παράλληλα, στο πλαίσιο βελτίωσης των βασικών υποδομών της περιοχής, προγραμματίζονται έργα συντήρησης και αναβάθμισης οδικού δικτύου στους εξής άξονες:

Μολάοι – Ρειχιά – Κυπαρίσσι

Ρειχιά – Γέρακας – Λιμάνι Γέρακα – Άγιος Ιωάννης Μονεμβασίας

Μονεμβασιά – Νόμια – Νεάπολη