


ΜΠΑΧΑΛΟ ΜΕ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΜΕΓΑΛΟ PROJECT ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ: Σφοδρές καταγγελίες των Δημάρχων Γλυφάδας και Αλίμου κατά της ΤΕΡΝΑ και του έργου
- Ο Δήμαρχος Αργυρούπολης Ελληνικού κατα των Δημάρχων Γλυφάδας και Αλίμου, στηρίζοντας την ΤΕΡΝΑ και το έργο.
Συνεχίζεται ο «πόλεμος» για την επένδυση στο Ελληνικό, με τους εμπλεκόμενους αυτοδιοικητικούς να βρίσκονται στα… χαρακώματα!
Θυμίζουμε ότι προσφάτως οι δήμοι Γλυφάδας (Παπανικολάου) και Αλίμου (Κονδύλης) κατέθεσαν από κοινού αίτηση ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας, στρεφόμενοι κατά της αναθεωρημένης οικοδομικής άδειας του καζίνο. Από την άλλη πλευρά ο Δήμαρχος Ελληνικού Αργυρούπολης κ. Κωνσταντάτος είναι υπέρμαχος του έργου και κατηγορεί τους άλλους δύο δημάρχους για τα εμπόδια που βάζουν στην επένδυση. Αξίζει όμως να αναφέρουμε ότι ακόμα και στην ανακοίνωση του , ο κ. Κωνσταντάτος παραδέχεται ότι υπάρχουν προβλήματα στο έργο.
Είναι πάντως άξιο απορίας το γεγονός ότι από τα πολιτικά κόμματα, μόνο το Πράσινο Κίνημα, έχει τοποθετηθεί δημόσια κατά του έργου, αναδεικνύοντας με σαφήνεια τα προβλήματα που έχουν ανακύψει. Προβλήματα τα οποία έχει παραδεχτεί δημόσια στο Περιφερειακό Συμβούλιο και ο περιφερειάρχης Αττικης Νίκος Χαρδαλιάς.
Η ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΚΑΙ ΑΛΙΜΟΥ
Οι δήμοι Γλυφάδας και Αλίμου κατέθεσαν από κοινού αίτηση ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας, στρεφόμενοι κατά της αναθεωρημένης οικοδομικής άδειας του καζίνο.
Η κίνηση, σύμφωνα με πληροφορίες, έγινε εντός της Μεγάλης Εβδομάδας, σηματοδοτώντας μια οργανωμένη νομική αντίδραση από τις δημοτικές αρχές των δύο όμορων περιοχών.
H προσφυγή αφορά τις τροποποιήσεις στην οικοδομική άδεια που φέρεται να παραβλέπουν κρίσιμα ζητήματα που σχετίζονται με την προστασία του παραλιακού μετώπου, τις κυκλοφοριακές επιπτώσεις και την περιβαλλοντική επιβάρυνση της περιοχής. Η δημοτική αρχή κρίνει ότι η αλλαγή των όρων δομήσεως, «που προκύπτει από θηριώδεις παρεκκλίσεις ύψους και όγκου που χορηγούνται στην άδεια με απλή υπουργική απόφαση εν έτει 2023 είναι ευθέως παράνομες και αντισυνταγματικές» και ότι «οι συγκεκριμένες παρεκκλίσεις αποτελούν όρους δόμησης και ως εκ τούτου κανονιστικές πράξεις που θα πρέπει χορηγηθούν με Προεδρικό Διάταγμα».
Οι δήμοι υποστηρίζουν ότι έχουν ληφθεί αποφάσεις ερήμην των όμορων της επένδυσης δήμων, ενώ το έργο έχει αλλάξει φυσιογνωμία από αυτό που παρουσιάστηκε πριν την έναρξη των εργασιών στο οικόπεδο του Ελληνικού.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι δήμαρχοι Γιώργος Παπανικολάου (Γλυφάδα) και Ανδρέας Κονδύλης (Άλιμος) έχουν εκφράσει επανειλημμένα επιφυλάξεις για τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται η επένδυση, ειδικά στο σκέλος που αφορά τη λειτουργία του καζίνο και τις επιπτώσεις του στον αστικό ιστό. Τις επιφυλάξεις αυτές κατέθεσαν με στοιχεία και στο πρόσφατο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής που πραγματοποιήθηκε στη Γλυφάδα, με τον περιφερειάρχη κ. Χαρδαλιά και τους συνεργάτες του να παραδέχονται ότι ο τρόπος που γίνεται η υλοποίηση του έργου είναι προβληματικός και ουσιαστικά θα υποβαθμιστούν οι περιοχές στο μέλλον.
Η προσφυγή στο ανώτατο διοικητικό δικαστήριο στρέφεται κατά του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ως ιεραρχικού προϊσταμένου του Αυτοτελούς Γραφείου Ελληνικού, με το «μέτωπο» των δήμων να ζητά την ακύρωση των πράξεων που προβλέπουν την κατασκευή του Intergrated Resort Casino στο πρώην αεροδρόμιο, ένα έργο της κοινοπραξίας της Hard Rock με τη ΓΕΚ Τέρνα.
Σύμφωνα με την ίδια αίτηση, εγείρεται ένα ακόμη ζήτημα αναφορικά με τη συμβατότητα της κατασκευής του αμφιθεάτρου με τις επιτρεπόμενες χρήσεις γης και το κατά πόσον η προγενέστερη διοικητική διαδικασία ελέγχου έλαβε επαρκώς υπόψιν της τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της ανέγερσης του αμφιθεάτρου και τις λειτουργίες του (κυκλοφοριακή επιβάρυνση και εξυπηρέτηση των επισκεπτών από το προβλεπόμενο οδικό δίκτυο, ηχητική επιβάρυνση για την ευρύτερη περιοχή κατά τη διάρκεια των συναυλιών κ.α). Σε περίπτωση που η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που προβλέπει το έργο φέρει πλημμελή ή ελλιπή αιτιολογία εγείρεται λόγος ακυρότητας που συμπαρασύρει και την άδεια.
Συγκεκριμένα, «η προσβαλλόμενη Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) εκδόθηκε δίχως να ζητηθεί από τον δήμο Αλίμου να γνωμοδοτήσει σχετικά, παρότι είναι όμορος δήμος και το μέγεθος του έργου είναι τέτοιο που θα τον επηρεάσει περιβαλλοντικά και κοινωνικοπολιτικά».
Οι τροποποιήσεις που έχει η νέα ΚΥΑ
Η συγκεκριμένη ΚΥΑ είχε υπογραφεί από τους υπουργούς Οικονομικών, Κωστή Χατζηδάκη, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θόδωρο Σκυλακάκη, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λίνα Μενδώνη, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστο Στυλιανίδη και Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη και αφορούσε στην έγκριση χωρικής οργάνωσης των Ζωνών Ανάπτυξης ΠΜ-Α1 της Γειτονιάς Μαρίνας Αγίου Κοσμά και ΠΜ-Α2 της Γειτονιάς Ενυδρείου Αγίου Κοσμά του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού-Αγίου Κοσμά και των περιβαλλοντικών όρων τους.
Σύμφωνα με την ΚΥΑ, με τις τροποποιήσεις, δημιουργείται στο Ελληνικό νέο τουριστικό καταφύγιο με χωρητικότητα περίπου 30 σκαφών αναψυχής μικρού μεγέθους. Μια ακόμη τροποποίηση προβλέπει την αύξηση των υπαίθριων χώρων στάθμευσης εμπορίου και εκδηλώσεων κατά 20%, με την απόφαση να διευκρινίζει πως τα οι νέοι όροι δόμησης έλαβαν υπόψη τα δεδομένα της κλιματικής αλλαγής, όπως είναι η ενδεχόμενη άνοδος της στάθμης της θάλασσας.
Με βάση άτυπη ενημέρωση της Lamda που ακολούθησε τη δημοσίευση της απόφασης σε ΦΕΚ, εγκρίθηκε η διατήρηση και ο εξωραϊσμός των δυο αυτών υφιστάμενων παραλιών, μέσω της τεχνητής τους αναπλήρωσης, καθώς και της ανακατασκευής ενός υφιστάμενου προβόλου, ο οποίος λειτουργεί ευεργετικά για την συγκράτηση του ιζήματος της παραλίας.
Η διαμάχη για τα σκουπίδια
Είχε προηγηθεί «επεισόδιο» για την τροποποίηση που αφορούσε στην διαχείριση των στερεών αποβλήτων που θα παράγονται εντός του χώρου της επένδυσης με τους δυο δημάρχους (Αλίμου και Γλυφάδας) να αντιδρούν και έναν (Αργυρούπολης Ελληνικού) να τα θεωρεί “τιμή του”.
Ενώ η αρχική μελέτη προέβλεπε ότι η διαχείριση θα γίνεται σε εγκαταστάσεις μέσα στον χώρο του πρώην αεροδρομίου, στη νέα μελέτη αναφέρεται ότι προκρίνεται ως καλύτερη μέθοδος, να γίνεται στους σταθμούς μεταφόρτωσης απορριμμάτων των όμορων δήμων.
Δηλαδή στα «οικόπεδα των γειτόνων», με ό,τι αυτό συνεπάγεται από άποψης επιβάρυνσης των δημοτικών υποδομών καθαριότητας, αλλά και της οδικής κυκλοφορίας (λόγω της μετακίνησης απορριμματοφόρων από τον χώρο της επένδυσης προς τους δημοτικούς σταθμούς μεταφόρτωσης).
Οι δήμαρχοι Αλίμου και Γλυφάδας αντιδρούν, υποστηρίζοντας ότι δεν μπορούν να αναλάβουν την διαχείριση ακόμα περισσότερων στερεών αποβλήτων στις ήδη επιβαρυμένες δομές τους. Επισημαίνουν επιπλέον ότι η αρχική συμφωνία με τον επενδυτή και την κυβέρνηση ήταν ότι ο επενδυτής θα διαχειριζόταν μόνος του τα σκουπίδια του, ενώ επιπλέον υπήρχε η προοπτική δημιουργίας διαδημοτικού σταθμού μεταφόρτωσης απορριμμάτων εντός της επένδυσης, προκειμένου να ανακουφιστούν οι ήδη πολλαπλά επιβαρυμένες δημοτικές εγκαταστάσεις.
Δεν αντιδρούν όμως όλοι οι Δήμαρχοι. Όπως φαίνεται στα έγγραφα που έχουν αναρτηθεί προς δημόσια διαβούλευση περιλαμβάνεται υπεύθυνη δήλωση του δημάρχου Ελληνικού Αργυρούπολης, με την οποία ο τελευταίος δεσμεύεται να δέχεται στον (με προσωρινή άδεια λειτουργούντα ως στιγμής) σταθμό μεταφόρτωσης απορριμμάτων της πόλης του έναν μεγάλο όγκο στερεών αποβλήτων της επένδυσης. Και αυτό ως το 2038, δηλαδή για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα που υπερβαίνει κατά πολύ την τρέχουσα θητεία του.
Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΤΟΥ ΣΕ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΚΟΝΔΥΛΗ
Μπορεί οι δήμαρχοι Γλυφάδας και Αλίμου να έχουν στραφεί κατά της Lamda και του έργου , ωστόσο ο δήμαρχος Αργυρούπολης Ελληνικού έχει στραφεί κατά … των δύο Δημάρχων.
Ο τελευταίος “απειλεί” δημόσια ότι θα στραφεί εναντίον τους για οποιαδήποτε καθυστέρηση προκύψει εις βάρος του «παραλιακού μας οικοπέδου και του αθλητικού μας κέντρου 20 στρεμμάτων», αλλά και ότι θα υπάρξουν νομικές συνέπειες… γιατί «δεν παίζει κανείς με τα συμφέροντα του δήμου μας και του λαού μας».
Τα παραπάνω αναφέρονται στην νέα ανακοίνωση –«φωτιά» του Γ. Κωνσταντάτου με τίτλο «Το Ελληνικό δεν προσφέρεται για επικοινωνιακά πυροτεχνήματα…». Ωστόσο, στη μακροσκελή ανακοίνωσή του ο κ. Κωνσταντάτος παραδέχεται ότι το έργο έχει πολλά προβλήματα στην υλοποίηση του , επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά τους δύο συναδέλφους του δημάρχους Γλυφάδας και Αλίμου
ΟΛΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΤΟΥ
Με αφορμή τις πρόσφατες προσφυγές των Δημάρχων Γλυφάδας και Αλίμου κατά διαφόρων τμημάτων της μεγάλης επένδυσης του Ελληνικού —τα οποία βρίσκονται εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου μας— καθώς και με αφορμή δηλώσεις τους στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και συγκεντρώσεις με κατοίκους που τους παραπληροφορούν σχετικά με το έργο και τις θέσεις τους, οφείλουμε να τοποθετηθούμε δημόσια, σε ερωτήματα που μας έγιναν από δημοσιογράφους σχετικά με την δική μας θέση, ξεκαθαρίζοντας την αλήθεια και αναδεικνύοντας την πραγματική διάσταση των γεγονότων.
Ο Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης, στα όρια του οποίου εξελίσσεται το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης, και που επηρεάζεται άμεσα και ουσιαστικά σε συντριπτικό ποσοστό από αυτήν, δεν μπορεί να σιωπά όταν η παραπληροφόρηση και τα επικοινωνιακά τεχνάσματα θέτουν σε κίνδυνο το συμφέρον της τοπικής κοινωνίας και την προοπτική ανάπτυξης της περιοχής.
Ιστορικό και πραγματικά δεδομένα
Οφείλουμε καταρχάς να υπενθυμίσουμε ότι:
- Η πολεμική στάση των δύο Δήμαρχων απέναντι στην Επένδυση δεν είναι σημερινή.
- Ο Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης είναι ο μόνος Δήμος, τα τελευταία 75 χρόνια, που είχε ενεργή παρουσία εντός του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού: υπήρχαν κατοικίες δημοτών του, λειτουργούσαν δημοτικές δομές, φορείς και αθλητικά σωματεία του Δήμου μας, και εισέπραττε για δεκαετίες τέλη και έσοδα.
- Με μεγάλο κόπο και υπευθυνότητα, εκκενώσαμε κτίρια και υποδομές εντός του πρώην αεροδρομίου για να καταστεί δυνατή η έναρξη της επένδυσης.
- Αντίθετα, οι Δήμοι Γλυφάδας και Αλίμου ουδέποτε είχαν εγκαταστάσεις, έσοδα ή άλλη λειτουργική σχέση με τον χώρο του πρώην αεροδρομίου ή δικούς τους φορείς εντός αυτού.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, παρά την έλλειψη άμεσης σχέσης, οι δύο όμοροι Δήμοι συγκρότησαν έναν σύνδεσμο “Διαχείρισης Ελληνικού”, με μια παγκόσμια πρωτοτυπία: εξαίρεσαν προκλητικά τον ενδιάμεσό τους, τον Δήμο Ελληνικού Αργυρούπολης (!) — μια πρακτική χωρίς κανένα προηγούμενο στα αυτοδιοικητικά δεδομένα και δηλώνουν ότι μέσα από αυτόν θα διαχειριστούν το πρώην αεροδρόμιο!
Όπως απεικονίζεται ξεκάθαρα οι δύο Δήμοι κατέχουν μόλις το 11% της συνολικής έκτασης διοικητικά και σήμερα εναντιώνονται κατά της Μαρίνας του Αγίου Κοσμά, κατά της παραλίας του Αγίου Κοσμά και κατά του Συγκροτήματος του Καζίνου, που όλα αυτά όμως βρίσκονται εξ ολοκλήρου εντός του Δήμου Ελληνικού Αργυρούπολης.
Συνεχείς προσφυγές, παραπληροφόρηση και προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων
Η στάση αυτή, όπως αναφέραμε, δεν είναι σημερινή. Προσπάθησαν με δικαστήριο να επιτύχουν αλλαγή των ορίων μας, όμως το έχασε ο Δήμος Γλυφάδας το δικαστήριο αυτό (και θα χάσει και το επόμενο). Αποχώρησαν από το Φορέα Διαχείρισης Κοινοχρήστων του Ελληνικού που είχαν θέση στο Διοικητικό του Συμβούλιο και προσπάθησαν μανιωδώς με προσφυγές στο ΣτΕ να τον ρίξουν ανεπιτυχώς μέχρι στιγμής. Όμως, ο Φορέας Διαχείρισης Κοινοχρήστων είναι ο μοναδικός θεσμοθετημένος από το κράτος, ψηφισμένος από τη Βουλή με ΦΕΚ, νόμιμος διαχειριστής των κοινοχρήστων του Ελληνικού που είχε συμπεριλάβει και τους 2 δήμους στο διοικητικό του συμβούλιο.
Δημιουργούν μονίμως εντάσεις και προβλήματα με δικαστήρια και αγωγές, αφού δεν δίστασε ο Δήμαρχος Γλυφάδας να εισβάλλει κυριολεκτικά με τη δημοτική του αστυνομία στο εργοτάξιο μας που μόλις είχαμε μετεγκατασταθεί με πολύ ταλαιπωρία σε ιδιόκτητο οικόπεδο δικό μας, από το αεροδρόμιο στα σύνορα με τη Γλυφάδα, προκειμένου να μας εμποδίσει, σύροντας στα δικαστήρια υπαλλήλους και αιρετούς (τα έχασαν πανηγυρικά όλα και δικαιώθηκε για μια ακόμη φορά ο Δήμος μας και στο ΣΥΠΟΘΑ), θυμήθηκαν τώρα να κάνουν πάλι πόλεμο εντυπώσεων στο έργο και στον Δήμο μας.
Οι δύο Δήμαρχοι:
- Αντέδρασαν από την αρχή στην επένδυση του Ελληνικού, το 2016, συμμετέχοντας ενεργά σε συγκεντρώσεις κατά της επένδυσης που διοργάνωσε η τότε κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, μέσα στον χώρο του πρώην αεροδρομίου (υπάρχει σχετικό αρχειακό υλικό).
- Με δηλώσεις τους σε εφημερίδες και ΜΜΕ εξέφραζαν δημόσια την πρόθεσή τους να εμποδίσουν “με κάθε νόμιμο μέσο” την υλοποίηση του έργου και τότε.
- Παρά τις τότε μεγαλόστομες δηλώσεις, ουδέποτε προχώρησαν σε ουσιαστικές νομικές ενέργειες κατά της επένδυσης, αλλά όπως και τότε, έτσι και τώρα, φασαρία να γίνεται.
- Αντιθέτως, όταν διαπίστωσαν ότι το έργο προχωρά και δεν μπορεί να ανατραπεί, άλλαξαν στάση και άρχισαν να εκδηλώνουν ενδιαφέρον και υποστήριξη και για το λόγο αυτό ανταμείφθηκαν από το Υπουργείο Οικονομικών με οικόπεδα μεγάλης αξίας (Ο Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης πήρε 33, ο Δήμος Γλυφάδας πήρε 7, ο Δήμος Αλίμου πήρε 11), μερικά εκ των οποίων μάλιστα βρίσκονται εντός των ορίων του δήμου μας και έγινε με τη συναίνεσή μας γιατί θέλαμε και οι όμοροι Δήμοι να έχουν μερίδιο στο πρώην αεροδρόμιο ακόμα και παραπάνω από ότι τους αναλογεί.
Η υποκρισία και η επιλεκτική αντίδραση
Τα επόμενα χρόνια σιώπησαν και δεν αντέδρασαν ποτέ στις δημόσιες διαβουλεύσεις όταν τέθηκαν, δεν κάθισαν ποτέ στο τραπέζι του διαλόγου να βάλουν ζητήματα που τους απασχολούν καλή ώρα όπως τώρα πριν ξεκινήσει το έργο, όπως κάναμε εμείς χωρίς να δημιουργούμε εντάσεις για εντυπωσιασμούς και παρακολούθησαν αμέτοχοι την έναρξη του έργου το 2019.
Ξαφνικά, το 2025 και ενώ το έργο είναι σε εξέλιξη, προσφεύγουν κατά τμημάτων του έργου που βρίσκεται ήδη σε διαδικασία ανέγερσης των κτιρίων για να το σταματήσουν όπως λένε.
Μετά από έξι χρόνια σιωπής για ποιο λόγο άραγε θυμήθηκαν τώρα να κάνουν προσφυγές; Σε κτίρια που έχουν πάρει νόμιμες άδειες και για τα οποία ο Δήμος μας έχει εισπράξει ήδη τα σχετικά τέλη.
Κατά της παραλιακής μας ζώνης – Μια πρόκληση χωρίς προηγούμενο
Ακόμα πιο προκλητική – που εξοργίζει πλέον και τον κάθε καλόπιστο – είναι η προσφυγή τους κατά της ανάπλασης της παραλιακής μας ζώνης:
- Μιας περιοχής που σήμερα βρίσκεται στην κατάσταση που δείχνει η φωτογραφία και που με την ολοκλήρωση του έργου θα μετατραπεί σε μια σύγχρονη, δωρεάν προσβάσιμη παραλία για τους κατοίκους μας όπως έχουμε ανακοινώσει μέσα από το μνημόνιο που έχουμε υπογράψει με την Lamda.
- Οι ίδιοι Δήμοι, που απολαμβάνουν χιλιόμετρα παραλιακής ζώνης με πλήθος επιχειρήσεων και ξενοδοχείων και έχουν έσοδα στους Δήμους τους από αυτές, επιχειρούν να εμποδίσουν τη δική μας πρόσβαση στη θάλασσα και θέλουν οι κάτοικοι μας να είναι αποκλεισμένοι από το παραλιακό τους μέτωπο.
Γιατί κύριοι Δήμαρχοι;
Διεκδικείτε από τη μία να μας αποστερήσετε την παραλία μας και από την άλλη θέλετε να μείνουμε με την εικόνα εγκατάλειψης; Είναι αυτή υπεύθυνη αυτοδιοικητική στάση ή εξυπηρέτηση μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων;
Εννοείται ότι θα προσφύγουμε εναντίον τους και για οποιαδήποτε καθυστέρηση προκύψει εις βάρος του παραλιακού μας οικοπέδου και του αθλητικού μας κέντρου 20 στρεμμάτων, θα υπάρξουν νομικές συνέπειες εκ μέρους μας γιατί δεν παίζει κανείς με τα συμφέροντα του δήμου μας και του λαού μας.
Θέλουν προφανώς να παραμείνει το Ελληνικό ο «φτωχός» συγγενής της Νότιας Αθήνας, γιατί αυτό προφανώς θα εξυπηρετεί τα δικά τους συμφέροντα, ώστε να μην υπάρχει άλλη ανάπτυξη πέρα από τη Γλυφάδα και τον Άλιμο, που μια χαρά και παραλίες και μαρίνες και ξενοδοχεία έχουν αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια.
Ο Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης εγγυητής της σταθερότητας και της ανάπτυξης
Εμείς πιστεύουμε ότι η αυτοδιοίκηση δεν εκβιάζει και δεν εκβιάζεται. Ο Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης είναι ο εγγυητής της σταθερότητας του έργου, από την πρώτη στιγμή χωρίς παλινωδίες, ιαχές και επαναστατική γυμναστική. Αφού όλος περιέργως οι δύο Δήμαρχοι, τελικά συνδέονται με την αντιπολίτευσή μας που πολέμησε το έργο και προτιμούσε να δει το Ελληνικό αποθήκη ψυχών μεταναστών παρά αυτό που συμβαίνει σήμερα με την ανάπτυξή του.
Το έργο έχει φυσικά σοβαρά ζητήματα που ταλαιπωρούν τις γειτονιές όλων των Δήμων αλλά κυρίαρχα τις δικές μας, και βρισκόμαστε συνεχώς σε συζήτηση και επικοινωνία με τους επενδυτές για την επίλυσή τους, αφού εμείς εν αντιθέσει με τους όμορους δήμους, έχουμε χιλιάδες κατοίκους πέριξ της επένδυσης που επηρεάζονται και όχι μερικά σπίτια που δήθεν θίγονται γιατί τους κρύβει τη θέα το ένα κτίριο ή τους ενοχλεί το άλλο σε απόσταση χιλιομέτρων, όπως βρίσκεται ο Άλιμος!
Η σκόνη δε και τα προβλήματα που προκαλεί το εργοτάξιο, είναι βεβαίως γνωστό ότι είναι κοινό για όλους μας. Αλλά ποιον επηρεάζει περισσότερο φαίνεται από τις συγκεντρώσεις που δεν είχαν 25 και 30 κατοίκους, αλλά πάνω από 1000 που ήρθαν στις συγκεντρώσεις μας, συζήτησαν και βεβαίως πήραν από τους επενδυτές απαντήσεις και εγγυήσεις για πράγματα που έγιναν και τα οποία τα παρακολουθούμε διαρκώς αν τα τηρούν ή όχι.
Με ωριμότητα, πριν καν ξεκινήσει το έργο, μέχρι και σήμερα υπογράψαμε μνημόνια συνεργασίας δημόσια με τους επενδυτές που θέσαμε αμφότεροι το πλαίσιο συνεργασίας και τα ζητήματα που μας απασχολούν και εξασφαλίσαμε μεγάλα έργα στο δήμο μας, που ήδη έχουν εκτελεστεί όπως το κτίριο των ΑμεΑ αξίας 15 εκατομμυρίων που το χαίρονται 500 παιδιά περίπου από όλη την Αττική, το κλειστό γήπεδο μπάσκετ, το Παγκόσμιο Μέγαρο Ποντιακού Ελληνισμού, τη μελέτη για το νέο Δημαρχείο, πλατείες, παιδικές χαρές, χορηγίες στα αθλητικά μας σωματεία, σύγχρονο φυσικοθεραπευτήριο, σύγχρονο κτηνιατρείο και πάρα πολλά άλλα, τα οποία ήδη λειτουργούν και έχουν αποδοθεί στην τοπική κοινωνία, η οποία εν αντιθέσει και πρέπει επιτέλους να το καταλάβουν από τους δύο Δήμους έχει υποστεί τη μεγαλύτερη θυσία με τις δομές που είχαμε εντός του αεροδρομίου και εκκενώσαμε.
Αυτοδιοίκηση σημαίνει να διεκδικώ και να φέρνω απτά αποτελέσματα στην τοπική μας κοινωνία, αξιοποιώντας όλες τις δυνάμεις που αναπτύσσονται γύρω από αυτή.
Δεν σταματήσαμε ποτέ να θέτουμε κόκκινες γραμμές, στα προβλήματα που δημιουργεί το έργο. Όχι όμως με κραυγές, αλλά με σοβαρότητα, επιχειρήματα και θέσεις στο τραπέζι του διαλόγου τον οποίο όλοι οι συντελεστές της επένδυσης δεν μας αρνήθηκαν ποτέ. Να τονίσουμε ότι παρά τις εντάσεις μας και τις διαφωνίες μας με τους επενδυτές σε διάφορα ζητήματα δείχνουν πάντα θετική διάθεση στο διάλογο και μέχρι στιγμής σε όλα καταλήγουμε σε συμφωνία γιατί θέλουμε αφενός μεν το έργο να ολοκληρωθεί, αφετέρου δε, να έχει το λιγότερο κόστος η τοπική κοινωνία και να εξασφαλίσει τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη πράγμα το οποίο γίνεται.
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ


«Χάρτης» σχολικών δομών 2026-27: Όλα τα σχολεία που ιδρύονται, καταργούνται ή συγχωνεύονται
