


Ο Χαρδαλιάς, ο Πατούλης και ο πλάτανος…
Σε ένα μοναστήρι βρέθηκα τις προάλλες να προσκηνύσω. Και μετά πήγα σε παρακείμενο χωριό να πιω το καφεδάκι μου , κάτω από ένα πλάτανο. Και τι άκουσα από το διπλανό τραπέζι , που ήταν γνωστοί (και μη εξαιρεταίοι) αυτοδιοικητικοί? Ότι η φιέστα που έκανε ο Νίκος Χαρδαλιάς και ο ΕΔΣΝΑ για τα ηλεκτροκίνητα απορριμματοφόρα, ήταν ουσιαστικά έργο του Γιώργου Πατούλη, ο οποίος είχε εξασφαλίσει και τη χρηματοδότηση. Μάλιστα , έκανε άσχημη εντύπωση ότι ο Νίκος Χαρδαλιάς, όχι μόνο δεν φώναξε τον Γιώργο Πατούλη στην εκδήλωση, αλλά ούτε τον ανέφερε καν. Οι ίδιοι αυτοδιοικητικοί, έλεγαν ότι το 80% των έργων που εγκαινιάζει και επιβλέπει ο Χαρδαλιάς, ξεκίνησαν την περίοδο Πατούλη. Οι συγκεκριμένοι αυτοδιοικητικοί είναι και Νεοδημοκράτες και μου έκαναν δύο φορές εντύπωση , αυτά που έλεγαν. Ε, ρε τι έχει ακούσει και αυτός ο Πλάτανος…
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ


ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ: Μπατζανάκια, κουμπάροι, κολλητοί...
