Μπορεί επισήμως να μην λένε τίποτα, αλλά υπάρχει μεγάλο κύμα αμφισβήτισης στο ΠΑΣΟΚ για το Νίκο Ανδρουλάκη. Δεν είναι λίγα τα στελέχη που λένε ότι αν συνεχιστεί αυτή η δημοσκοπική κατρακύλα, θα πρέπει να του κάνουν μομφή για να αλλάξουν τα δεδομένα. Πολλά μέλη και στελέχη του κόμματος του χρεώνουν τα εξής :
- Λάθος στρατηγική στο επίπεδο των συνεργασιών. Είναι προφανές , ότι όπως δείχνουν τώρα τα πράγματα, η συζήτηση για κυβέρνηση με κεντροαριστερό πρόσημο, είναι εντονότερη από ποτέ. Βάζουν λοιπόν, όσοι αμφισβητούν τον Νίκο Ανδρουλάκη το εξής ερώτημα: ” Ακόμα και πρώτοι να είμαστε στις εκλογές με κάποιον πρέπει να συγκυβερνήσουμε. Όταν απορίπτεις συνεχώς τους άλλους, με ποιους θα συνομιλήσεις όταν έρθει η ώρα;”.
- Λαθος μηνύματα σε επίπεδο επικοινωνίας σε σχέση με την κυβέρνηση. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε όποιο καφενείο της χώρας και να πας, θα σου πουν ότι η επόμενη συγκυβέρνηση θα είναι ΝΔ με ΠΑΣΟΚ. Όταν λοιπόν , οι πολίτες συζητούν αυτό, και ο Νίκος Ανδρουλάκης παραπέμπει την Μπατζελή στο πειθαρχικό, αλλά την ίδια ώρα δεν κάνει τίποτα για τον υπεύθυνο Οργανωτικού του κόμματος που λαμβάνει δουλειές (σ.σ. νόμιμα πάντα) από την κυβέρνηση της Ν.Δ. και φορείς που ελέγχονται από αυτήν, υποσυνείδητα επιβεβαιώνει στους πολίτες, ότι υπάρχουν υπόγειες διαδρομές συννενόησης με τη Ν.Δ. Δεν μπορεί να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά και πάντα να ευνοούνται αυτοί που φλερτάρουν με τη ΝΔ…
Έλεγε πρόσφατα γνωστός δημοσκόπος σε πολιτικό πηγαδάκι για το Νίκο Ανδρουλάκη: “Δεν … στρίβει το παιδί. Δεν πιάνει τα διακυβεύματα της εποχής. Έχει έναν ισχυρό μηχανισμό μέσα στο ΠΑΣΟΚ, αλλά με την κοινωνία δεν έχει σχέση. Είναι το καλύτερο δώρο για τον Μητσοτάκη…”
Η αλήθεια είναι ότι είναι πολιτικό παράδοξο να γκρεμίζεται δημοσκοπικά η κυβέρνηση και ταυτόχρονα να πέφτει και η αξιωματική αντιπολίτευση…