Παρελθόν για τη ΝΔ ο Καχριμάνης…

 

Όπως γράφει στην προσωπική του σελίδα στο fb ο δημοσιογράφος Κ. Καλτσής:

“Αυτές οι «αγάπες» μεταξύ του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλ. Καχριμάνη ανήκουν στο παρελθόν.

Η σύσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου χτες έγινε στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση, απόντος του Καχριμάνη που όρισε την ίδια ώρα Περιφερειακό Συμβούλιο, όπως απουσίαζε και από την κομματική εκδήλωση της ΝΔ χτες το βράδυ- «κουρασμένος» από την συνεδρίαση.

Σήμερα, ομίχλης επιτρέπουσας, ο πρωθυπουργός θα πάει (σ.σ. πήγε) στο Καλπάκι για την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής της οδού Ιωάννινα- Κακαβιά και θα φύγει (σ.σ. έφυγε) αμέσως.

Στα … αζήτητα λοιπόν ο Καχριμάνης μετά τις αποκαλύψεις των παρανομιών του…”