Φτιάχνουν κλίμα για να διαγράψουν το δήμαρχο Αθηναίων στο ΠΑΣΟΚ. Λίγο πριν το συνέδριο του Μαρτίου, με αφορμή την πρόταση του Χάρη Δούκα να υπάρξει ψήφισμα περί μη συνεργασίας με τη Ν.Δ., εξυφαίνεται  σκηνικό  διαγραφής του Χάρη Δούκα, εφόσον δεν σταματήσει τις διαφοροποιήσεις του. Την ίδια ώρα υπάρχουν αντιδράσεις από τη βάση του ΠΑΣΟΚ, προς την ηγεσία του κόμματος, για τις οργανωτικές μεθοδεύσεις στο δρόμο προς το συνέδριο. Κι ενώ υπάρχει μία έρπουσα φημολογία, σύμφωνα με την οποία κάποια στελέχη του ΠΑΣΟΚ  βλέπουν με καλό μάτι την επανοδο στην εξουσία συγκυβερνώντας με τη Ν.Δ. , οι στοχευμένες επιθέσεις, στο πρόσωπο του Χάρη Δούκα, έρχονται από πρόσωπα που έχουν κάποια “σχέση” με τη Ν.Δ.

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΔΑ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΤΟΥ ΔΟΥΚΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ…

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η περίπτωση της Αλεξάνδρας Σουλαδάκη, κόρη του ιστορικού στελέχους του ΠΑΣΟΚ Γιάννη Σουλαδάκη. Η Αλεξάνδρα Σουλαδάκη εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση μέσω Facebook στο Χάρη Δούκα, προσπαθώντας μάλιστα να τον αποδομήσει και ως δήμαρχο. Λεπτομέρεια με σημασία είναι ότι η Αλεξάνδρα Σουλαδάκη, είχε προσληφθεί το 2019, στο γραφείο του Υπουργού Πολιτικής Προστασίας της Ν.Δ. Μιχάλη Χρυσοχοίδη.

Δείτε την απόφαση της πρόσληψης από τη ΔΙΑΥΓΕΙΑ εδώ:

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%91%CE%9E846%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%92-%CE%A3%CE%A65?inline=true

Η ίδια, λοιπόν, η οποία προφανώς και θέλει τη συνεργασία του ΠΑΣΟΚ με τη Ν.Δ. δεν συμφωνεί με την άλλη άποψη του Χάρη Δούκα, που δεν θέλει καμία συνεργασία με τη Ν.Δ. Έτσι στο Facebook γράφει τα εξής:

* Έχω ζήσει το ΠΑΣΟΚ απο την γέννησή του, με τα πάνω του, τα κάτω του, με λάθη, με ότι τέλος πάντων μπορεί να συμβεί σ ένα ζωντανό κόμμα.

* Αυτό που συμβαίνει με τον Δούκα απο τότε που το ΠΑΣΟΚ αποφάσισε να τον προτείνει για Δήμαρχο της Αθήνας, δεν τόχω ξαναδεί…

* Ένα όνομα που ούτε σε διάδρομο του ΠΑΣΟΚ δεν είχε ακουστεί, ξαφνικά με την νίκη ουσιαστικά της αποχής, έγινε Δήμαρχος με 14,5 % κι αντί να κάτσει να ασχοληθεί με μια πόλη που κατάντησε Βηρυτός μέσα στην μπόχα, έχει βάλει σκοπό της ζωής του να αποκεφαλίσει τον ευεργέτη του Νίκο Ανδρουλάκη, που τον έβγαλε απο την αφάνεια και τον έκανε Δημαρχο!!

* Όσα χρόνια γνωρίζω το ΠΑΣΟΚ και το γνωρίζω πολύ καλά, τέτοιο χαρακτήρα δεν έχω ξανασυναντήσει.

* Δεν ξέρω τι, δεν ξέρω απο ποιον η απο ποιους, αλλά κάτι πρέπει να γίνει, αυτό πρέπει να σταματήσει άμεσα!!

Είναι προφανές από τα λεγόμενα της πως ο … ευεργέτης Νίκος Ανδρουλάκης θα πρέπει να σταματήσει άμεσα την ελευθερία της άποψης του Χάρη Δούκα…

Η ΠΑΡΕΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Στο ίδιο μήκος κύματος με την κόρη του είναι και ο Γιάννης Σουλαδάκης. ο οποίος αποθεώνει τις πολιτικές της Ν.Δ. και μιλά υποτιμητικά για την κεντροαριστερά. Γράφει στο Facebook :

  • Ο Χάρης Δούκας πριν εκλεγεί Δήμαρχος ήταν υπεύθυνος στον τομέα του ΠΑΣΟΚ για τα ενεργειακά.
  • Τώρα ώς μέλος του πολιτικού συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, δεν αισθάνεται την ανάγκη να πει κάτι, να σχολιάσει αυτά που συμβαίνουν με τον περίφημο κάθετο διάδρομο μεταφοράς φυσικού αερίου, απο Αλεξανδρούπολη μέχρι Κεντρική Ευρώπη και Ουκρανία;
  • Κύριε Δήμαρχε, δεν είναι ο ρόλος μέλους του πολιτικού συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ να βγάζει απαγορευτικά και ΝΟΤΑΜ για το ΠΑΣΟΚ, ο ρόλος του είναι να παρεμβαίνει πολιτικά, να δρά πολιτικά, όταν μάλιστα το θέμα φυσικού αερίου, είναι στα πλαίσια τών αρμοδιοτήτων που είχε ως στέλεχος του ΠΑΣΟΚ.
  • Σήμερα μάλιστα στην Καθημερινή, στην σελίδα 4, σε ένα ενδιαφέρον ρεπορτάζ του δημοσιογράφου Αντώνη Αντζολέτου με τίτλο «Αρχίζει να λιώνει η καραμέλα της ενωμένης Κεντροαριστερας»…
  • Παει κι αυτή, την έφαγε ο πολιτικός σκόρος και τώρα τι θα κάνουν αυτοί που την διακινούσαν;

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Αντιπεριφερειάρχης Κρήτης, στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και εκ των εμπίστων στελεχών του προέδρου του κόμματος, ο Σταύρος Τζεδάκης κατηγορεί ευθέως τον Δήμαρχο Αθηναίων ότι «υπονομεύει καθαρότατα και απροκάλυπτα τον Πρόεδρο και βέβαια κάνει μεγάλη ζημιά στο ΠΑΣΟΚ», αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο διαγραφής του. Παράλληλα επιτίθεται στην ΜRB και την OPINION για τις δημοσκοπήσεις που είδαν το φως της δημοσιότητας στις οποίες το ΠΑΣΟΚ βυθίζεται δημοσκοπικά.  Ιδιαίτερα επιθετικός εναντίον του Δημάρχου Αθηναίων είναι και ο βουλευτής Ρεθύμνου και στενός φίλος του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Μανόλης Χνάρης, καλώντας τον Χάρη Δούκα «να ασχοληθεί περισσότερο με τον Δήμο Αθηναίων» καθώς επιμένοντας για έκδοση ψηφίσματος από το Συνέδριο για μη συνεργασία με τη ΝΔ «συνεχίζει την εσωστρέφεια».

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Με ανακοίνωση – βόμβα η Νομαρχιακή Επιτροπή Σερρών του ΠΑΣΟΚ καταγγέλει μεθοδεύσεις που σοκάρουν. Αναλυτικά η ανακοίνωση :

” Η συγκρότηση της Νομαρχιακής Οργανωτικής Επιτροπής Συνεδρίου (ΝΟΕΣ) στον Νομό Σερρών, με αντικατάσταση μέσω διορισμού του εκλεγμένου Γραμματέα της Νομαρχιακής Επιτροπής, συνιστά πρωτοφανή πολιτική επιλογή που υπονομεύει ευθέως την εσωκομματική δημοκρατία και αλλοιώνει τον χαρακτήρα του ΠΑΣΟΚ ως πολιτικού κινήματος και προκαλεί εύλογο προβληματισμό και ανησυχία στη βάση και τα στελέχη του κόμματος.

Με μια απόφαση κορυφής, ακυρώνεται στην πράξη η εντολή των μελών που εξέλεξαν Νομαρχιακή Επιτροπή και Τοπικές Οργανώσεις. Όχι έπειτα από πολιτική κρίση, όχι μέσα από συλλογικό απολογισμό, αλλά μέσω διορισμών, χωρίς εξηγήσεις και χωρίς λογοδοσία. Πρόκειται για μια επιλογή που μετατρέπει τη συμμετοχή σε τυπική διαδικασία και τη δημοκρατία σε διακοσμητικό στοιχείο.

Η απόφαση αυτή έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη δημόσια διακηρυγμένη θέση της ηγεσίας περί «αποκεντρωμένης λειτουργίας και σεβασμού στις τοπικές κοινωνίες».

Δεν υπάρχει σεβασμός στις τοπικές κοινωνίες όταν παραμερίζονται τα εκλεγμένα όργανα. Δεν υπάρχει αποκέντρωση όταν οι αποφάσεις λαμβάνονται ερήμην της βάσης. Υπάρχει μόνο συγκεντρωτισμός και έλεγχος.

Το ΠΑΣΟΚ οδηγείται προς το Συνέδριο χωρίς οργανωτική νομιμοποίηση, με τη βάση στο περιθώριο και με διορισμένους μηχανισμούς στη θέση της συλλογικής έκφρασης. Ένα Συνέδριο, όμως, που δεν στηρίζεται στην ενεργό συμμετοχή των μελών, δεν μπορεί να αποτελέσει αφετηρία πολιτικής επανεκκίνησης γιατί αυτό ακυρώνεται από την ίδια την πρακτική που επιλέγεται.

Στον Νομό Σερρών, τα προηγούμενα χρόνια δόθηκε μια δύσκολη αλλά συνεπής πολιτική μάχη. Με εκλεγμένα όργανα, με παρουσία στην κοινωνία, με πολιτική αξιοπρέπεια. Η προσπάθεια αυτή δεν ηττήθηκε πολιτικά αλλά παρακάμπτεται από εσωτερικές συνεννοήσεις αντί για καθαρούς κανόνες και θεσμική σοβαρότητα.”