Μεγάλη συγκίνηση, είχαν όλοι όσοι συμμετείχαν στο συνέδριο του Λαικού Κόμματος στην Ισπανία, με την εκλογή του Κωστή Χατζηδάκη στην θέση του Αντιπροέδρου του Ευρωπαικού Λαικού κόμματος ( που ανήκει η Ν.Δ.) . Μέχρι και δάκρυα είχαμε… Πέρα από το γεγονός ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έχει διαλέξει διάδοχο που θα δώσει το δακτυλίδι για την ηγεσία της Ν.Δ. υπάρχουν πολλοί εσωτερικά της ΝΔ, που δεν είδαν με καλό μάτι αυτή την εκλογή. Επίσης, υπάρχει και ένα ακόμα ερώτημα. Το λογαριασμό για το ταξίδι τόσο πολλών στελεχών ποιος το πλήρωσε; Γιατί πρόκειται για μία κομματική διαδικασία, την οποία κανονικά δεν θα πρέπει να έχει πληρώσει κάποιος κρατικός ή αυτοδιοικητικός φορέας. Όμως η Ν.Δ. είναι χρεωμένη οικονομικά και δεν έχει περιθώρια για τέτοιου είδους σπατάλες. Κάποιες κακές γλώσσες λένε ότι υπάρχουν υπουργοί και αυτοδιοικητικοί που τα χρέωσαν ως ταξίδια για δήθεν επαφές του χαρτοφυλακίου τους και ουσιαστικά τα πληρώσαμε εμείς οι πολίτες. Εμείς δεν πιστεύουμε αυτές τις κακές γλώσσες… Αλλά θα πρέπει να γίνει και ένας οικονομικός απολογισμός του ταξιδιού.