Το λογότυπο του ΚΚΕ άλλαξε η ΕΡΤ καθώς ως φαίνεται δεν της άρεσε το σφυροδρέπανο και το μετέτρεψε σε… πυρσό όπως αυτόν της ΝΔ.

Το πρωτοφανές περιστατικό έγινε αντιληπτό από πολλούς τηλεθεατές που παρακολουθούσαν το ρεπορτάζ μεταδόθηκε στο κεντρικό δελτίο της ΕΡΤ, την Τετάρτη 1η Ιανουαρίου 2025.

Μάλιστα όπως αναφέρει καυστικά σε ανάρτησή του στο X o δημοσιογράφος Νίκος Μπογιόπουλος «φαίνεται πως εκεί στην ΕΡΤ έχουν πάθει βαρύτατη… μητσοτακίαση. Ο,τι βλέπετε, με το σφυροδρέπανο από το έμβλημα του ΚΚΕ να έχει αντικατασταθεί από τον… πυρσό της ΝΔ, μεταδόθηκε σήμερα στο δελτίο τους των 18:00. Καλή χρονιά τους ευχόμαστε και εις άλλα με υγεία!».