


ΥΠΕΣ: 52,2 εκ. ευρώ στους Δήμους για τα σχολεία. Πόσα παίρνει ο κάθε Δήμος
Ο Υπουργός Εσωτερικών κ. Λιβάνιος υπέγραψε την κατανομή, από τον λογαριασμό του Υπουργείου Εσωτερικών που τηρείται στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων με τον τίτλο «Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι των Δήμων», συνολικού ποσού ύψους 55.243.679,49 € σε Δήμους της Χώρας, για την κάλυψη της δαπάνης μισθοδοσίας προσωπικού σε θέσεις προσωπικού καθαριότητας με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας ίσης με το διδακτικό έτος 2024-2025, σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συμπεριλαμβανομένων και των μειονοτικών σχολείων, αρμοδιότητας των οικείων Δήμων, για το χρονικό διάστημα απασχόλησή τους έως και τον Ιούνιο του 2025.
ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΛΑΒΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΕΔΩ:
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A88%CE%A4146%CE%9C%CE%A4%CE%9B6-0%CE%A4%CE%A5?inline=true
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ


Βόρεια Κυνουρία: 4,5 εκ. ευρώ για την ανέγερση νέου δημαρχείου
