«Η μετάβαση στη νέα εποχή για το Δήμο Ανατολικής Σάμου, αποτελεί εργασία πολλών ωρών σηματοδοτώντας την αρχή του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, βελτιώνοντας την καθημερινότητα των πολιτών, κερδίζοντας σε κόστος, ταχύτητα , προσβασιμότητα και ασφάλεια δεδομένων», όπως δηλώνει ο Δήμος σε ανακοίνωσή του.
Στον 5ψηφιο αριθμό 15109, ο κάθε πολίτης μπορεί να επικοινωνεί 24 ώρες το 24ωρο απευθείας προκειμένου να δηλώσει το πρόβλημά του. Το ειδικό πενταψήφιο σύστημα ειδοποίησης και καταγραφής προβλημάτων του Δήμου Ανατολικής Σάμου αποτελεί ένα ουσιαστικά χρήσιμο εργαλείο αντιμετώπισης προβλημάτων τόσο από την δημοτική αρχή, όσο και για τους ίδιους τους πολίτες.
Παράλληλα και μέσω της ψηφιακής εφαρμογής ΒΕΛΤΙΩΝΩ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΟΥ, η οποία είναι προσβάσιμη μέσω του site www.islandofsamos.gr ή απευθείας από τον σύνδεσμο http://imcity.islandofsamos.gr/ ο κάθε πολίτης έχει τη δυνατότητα να δηλώνει προβλήματα σχετικά με την καθαριότητα, τον ηλεκτροφωτισμό και την ύδρευση, με τη δυνατότητα προσθήκης φωτογραφίας και στίγματος σε χάρτη. Ο Δημότης θα ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για την πορεία του αιτήματός του.
Οι νέες Τεχνολογίες Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής (ΤΠΕ) αποτελούν αναμφίβολα πηγή αλλαγής, κοινωνικής και οικονομικής, και η επίτευξη της αλλαγής των διαδικασιών, δεν μπορούν παρά να θεωρηθούν επένδυση για το μέλλον.